کد خبر : 1621052 | 10 تیر 1398 ساعت 15:44 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه قوتی که از بین رفت

فصلی سخت در انتظار تارتار

نفت مسجدسلیمان بعد از مطرح‌شدن نام‌های زیادی بالاخره با مهدی تارتار به توافق رسید اما با توجه به بازیکنانی که از دست‌داده است هنوز فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات آغاز نکرده است.

فصلی سخت در انتظار تارتار

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بالاخره بعد از کش‌وقوس فراوان و مطرح‌شدن اسامی زیاد مهدی تارتار را به‌عنوان سرمربی خود معرفی نموده است. آن‌ها با توجه به بازیکنان زیادی که از دست‌ داده‌اند قاعدتاً باید به دنبال این باشند که جانشینی برای این بازیکنان از دست‌رفته تعیین کنند اما درعین‌حال هنوز فعالیت خاصی به نسبت سایر تیم‌های لیگ برتری از سوی این تیم دیده نمی‌شود.


این مهم برکسی پوشیده نیست که فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اگر توانست جواز حضورش را به مدت یک‌فصل دیگر در لیگ برتر تمدید کند به اتکای خط دفاع خوبش و یا در کل فاز دفاعی این تیم بود که در اکثر بازی‌ها با این ترکیب به میدان رفته می‌رفت:


در دفاع راست یوسف وکیا، دفاع چپ میلاد خدایی و زوج خط دفاعی با حضور مجتبی بیژن و موسی کولیبالی و در جلوی این چهار بازیکن علی رضا علیزاده به‌عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شدند که شاید بتوان گفت بیشترین سهم را در ماندگاری نفت M.I.S در فصل گذشته ایفا کردند.


از جمع این 5 بازیکن که به‌نوعی اسکلت خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دادند 4 بازیکن به تیم‌های دیگر لیگ برتری راه یافتند. وکیا به گل گهر سیرجان، کولیبالی به فولاد، بیژن به نساجی و علیزاده به پدیده رفتند و این موضوع خود نشان می‌دهد که این بازیکنان در فصل گذشته کارنامه موفقی از خود به‌جای گذاشتند.

 

1278621


این در شرایطی است که نفتی ها تنها به خرید محمد طیبی در خط دفاع اکتفا کرده‌اند و هنوز جانشینان مناسبی را برای سایر بازیکنان از دست‌رفته در نظر نگرفته‌اند.


مهدی تارتار اگر قصد دارد سهمیه این تیم را در لیگ بعدی حفظ کند باید هر چه زودتر مسئولان تیمش را مجاب کنند که وارد بازار نقل و انتقالات شوند. تارتار حالا باید در حالی تیمش را برای فصل اینده ببندد که نقطه قوت خود را در فصل گذشته از دست‌ داده است و درواقع کار بسیار سختی را در پیش رو دارد. درصورتی‌که نفتی‌ها می‌توانستند با حفظ ارکان دفاعی و تقویت فاز هجومی در لیگ بعدی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.


از مهدی تارتار انتظار می‌رود که به‌عنوان یک مربی باسابقه از تجربیاتش نهایت استفاده را ببرد و تیمی درخور مردم این شهر و در کل بختیاری‌ها ساخته‌وپرداخته کند.


از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که این تیم قرار بود که در تهران تمریناتش را آغاز کند اما هنوز زمین تمرینی برای این تیم مشخص نشده است و به نظر می رسد اگر این تیم بخواهد به همین وضعیت ادامه دهد شرایط این تیم از فصل گذشته به مراتب سخت تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها