کد خبر : 1622508 | 17 تیر 1398 ساعت 16:45 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد با آقای گل لیگ برتر تمدید کرد

هفتمین جشن تولد شیمبا در خوزستان

سالها بعد از آنکه یک باشگاه مبدا در برزیل مهاجم تکنیکی و سرعتی خودش را به ایرانی‌ها قرض می داد پریرا به عنوان بازیکن آزاد قرارداد همکاری خود را با فولاد امضا کرد.

هفتمین جشن تولد شیمبا در خوزستان

به گزارش" ورزش سه " پریرا که از لیگ   سریB پائولستا و با پیراهن تیم فولاد کار خود را در لیگ ایران آغاز کرده یکی از دیرپا ترین لژیونرهای فوتبال ایران است که با وجود افت های مقطعی بازیکنی مثمر ثمر بوده است. آخرین عنوان او کسب آقای گلی لیگ برتر است که با لباس قرمز فولاد به دست آمد. افتخاری که باعث شد فولادی ها به هر طریقی او را پای میز مذاکره بیاورند و او را راضی به تمدید قرارداد کردند.


زمانی که حبیب رضایی عکس دو نفره خود با لوسیانو را برای خبرگزاری ها می فرستاد مشخص بود که از صید این مهاجم تیزچنگ راضی است بازیکنی که سیاوش یزدانی او را خطرناکترین مهاجم لیگ برتر ایران توصیف کرده است. شیمبا در زمان حضورش در فوتبال ایران 85 گل زده و از این حیث یکی از گلزن ترین مهاجمان خارجی لیگ ایران است.


ظاهرا جنوب به او می سازد چون او برای دومین بار به فولاد بازگشته و درمجموع 5 سال در فولاد و صنعت نفت آبادان به میدان رفته و حالا ششمین سال حضورش در خوزستان را آغاز می کند. پریرا با ادامه همکاری اش با فولاد به عنوان مهاجم اصلی تیم جوادنکونام فصل را آغاز خواهد کرد اگر چه او دوهفته از تمرینات تیم فولاد را از دست داده  و ممکن است شروع او را در جمع سرخپوشان اهوازی را با کمی مخاطره توام کند. با اینحال با توجه به کمبود مهاجم گلزن در لیگ ایران  بعید است جایگاه او در تیم نکو به خطر افتاده باشد حتی اگر سرمربی جوان فولاد به عنوان یکی از اولین تیم ها تمریناتش را آغاز کرده باشد.
 

 

1418011


فولاد با بازگشت پریرا پرونده نقل و انتقالاتی  اش را بسته و البته ممکن است یک بازیکن از جمع جذب شده های ابتدای فصلش را خارج کند. با این شرایط آن ها که در تهران اردو زده اند وارد رقابت های تدارکاتی می شوند تا تیمی آماده تر برای شروع لیگ برتر داشته باشند. شروعی که می تواند مهمترین چالش زندگی حرفه ای جواد نکونام در ابتدای راه سرمربیگری اش باشد. مربی جاه طلبی که می خواهد امسال با فولاد تن بزرگان لیگ را بلرزاند. او برای این کار به تکنیک سرعت و چارچوب شناسی شیمبا احتیاج فراوان دارد.


لوسیانو پریرا مندز 36 ساله و متولد باهیا در برزیل است. او از ابتدای لیگ دوازدهم در حالیکه 28 ساله بود  از سری B فوتبال برزیل به لیگ برتر ایران و تیم فولاد آمد و به نوعی فوتبالش شکوفا شد. بهترین سال های فوتبال شیمبا در فوتبال و لیگ برتر ایران رقم خورده است. او دراولین سال حضورش در فولاد در مجموع 33 بازی 13 گل و در لیگ سیزدهم با لباس همین تیم در 29 بازی 15 گل زد. او در دو فصل حضورش در سپاهان در لیگ های چهاردهم و پانزدهم به ترتیب یازده و 5 گل به ثمر رساند. 10 گل در گسترش فولاد و 14 گل در صنعت نفت و در آخر هم  17 گل در مجموع بازی های لیگ برتر و جام حذفی با لباس فولاد در لیگ هجدهم به ثمر رساند.  او در مجموع 85 گل در هفت فصل حضورش در فوتبال ایران با لباس تیم های مختلف به ثمر رسانده است

 

دیدگاه‌ها