کد خبر : 1625763 | 01 مرداد 1398 ساعت 20:46 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

طبق ادعای سرپرست گل گهر:

ورزشگاه تخریب شده تا شب درست می‌شود

سرپرست تیم گل گهر سیرجان می‌گوید به علت برخورد لودر با پله‌های ورزشگاه امام علی بخشی از آن تخریب شده است اما تا پایان امشب این مشکل حل می‌شود.

ورزشگاه تخریب شده تا شب درست می‌شود

به گزارش "ورزش‌ سه"، طبق تصویری که امروز در رسانه ها منتشر شد بخشی از ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان با تخریب مواجه شده و ممکن است مشکلاتی را برای این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در ادامه راه ایجاد کند. این در حالی است   که با تصمیم سازمان لیگ شروع مسابقات لیگ برتر به علت آماده نبودن ورزشگاه چند تیم با تاخیر همراه شده و باید دید برنامه باشگاه گل گهر برای رفع این حادثه چه خواهد بود. 

 

به همین دلیل برای گرفتن اطلاعات دقیق درباره حادثه پیش آمده تماسی با حسن بدخشان سرپرست تیم گل گهر حاصل شد و او به خبرنگار ما گفت: متاسفانه لودر در قسمت بالایی ورزشگاه در حال کار بود که اتفاقی با پله‌ها برخورد کرد و باعث شد که قسمتی از آن با ریزش رو به رو شود. با این حال مشکلی ایجاد نمی‌شود و چند پله ریخته است و در حال بازسازی دوباره هستیم. به خاطر این برخورد آن بخش از ورزشگاه تخریب شده و حالا هم کارگران کار خود را از سر گرفته و آن را می‌چینند و تا پایان امشب همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد. بخش زیادی از ورزشگاه ما با توجه به ضرورت سازمان لیگ و فوریتی که در باشگاه به وجود آمد بازسازی شده تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. حالا هم بخش زیادی از کار انجام شده و تنها یک قسمت کوچک مانده که آن هم تا شروع لیگ برطرف می‌شود و نگرانی نداریم. 

 

وی در ادامه گفت: چیز خاصی نیست و مطمئن باشید ورزشگاه امام علی (ع) میزبان تمام حریفان گل گهر در لیگ برتر خواهد بود. 

 

بدخشان درباره شرایط تیمشان برای حضور در لیگ نوزدهم نیز گفت: تیم بدی نداریم اما باید 2،3 بازیکن خارجی بگیریم تا آماده تقابل با مدعیان لیگ باشیم. با نظر کادر فنی چند بازی دوستانه برگزار و نقاط ضعف تیم را پیدا کردیم که با کار بیشتر برطرف می‌شود. ان‌شاالله در اولین سال صعود به لیگ برتر جزو شگفتی سازان لیگ برتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها