کد خبر : 1624245 | 25 تیر 1398 ساعت 12:08 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال همگروهی ایران و عربستان؛ صفر درصد

تیم ملی ایران قطعا با تیم عربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی هم گروه نخواهد شد.

احتمال همگروهی ایران و عربستان؛ صفر درصد

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملتهای 2023 با حضور روسا و نمایندگان فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا و در مقر اصلی afc برگزار خواهد شد تا تکلیف 8 گروه 5 تیمی مسابقات مشخص شود.


با توجه به ادامه مشکلات میان ایران و عربستان، هم گروهی این دو تیم می توانست یکی از معضلات جدی برای فوتبال ایران و البته عربستانی ها باشد. برگزاری بازی ملی میان دو کشور بعد از مسابقات باشگاهی در زمین بی طرف مطمئنا برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز اتفاق خوشایندی نبود که حالا با سید بندی انجام گرفته، شانس رویارویی دو تیم به صفر رسیده است.


دو تیم ایران و عربستان در گلدان اول مسابقات قرار دارند و به این ترتیب در قرعه کشی به عنوان سر گروه حاضر خواهند بود که این موضوع برای هر دو تیم اتفاق بسیار خوبی است. همچنین تیم عراق نیز که پیش از این مسابقات خود را در تهران برگزار می کرد، مشکلی برای میزبانی ندارد.


البته عربستانی ها همچنان با معضل بازی در تهران تهدید می شوند؛ اگر افغانستان مانند سنوات گذشته ایران را به عنوان میزبان معرفی کند، باز هم عربستانی ها این مشکل را خواهند داشت و باید امیدوار باشند در صورت هم گروهی با افغانستان، این کشور به دنبال میزبانی در سرزمین دیگری باشد.

دیدگاه‌ها