کد خبر : 1624006 | 24 تیر 1398 ساعت 12:29 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تبعات تصمیم ناواس برای ترک نکردن رئال مادرید

روزنامه مارکا مدعی شد تصمیم کیلور ناواس، برای ترک نکردن رئال معادله دروازه‌بانهای این تیم در فصل آینده را پیچیده خواهد کرد.

تبعات تصمیم ناواس برای ترک نکردن رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید با اینکه زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در ماه‌های مارس و مه بارها اعلام کرد که قصد دارد هر چه سریعتر تکلیف دروازه‌بانهای خود برای فصل آینده را روشن کند اما این ترکیب در رئال مادرید همچنان قطعی نشده است. با اینحال به نظر می‌رسد تصمیم کیلور ناواس برای ماندن در رئال وضعیت دروازه‌بانی این تیم را پیچیده‌تر از قبل کرده است.

 

1419616

 

مارکا می‌گوید شکی نیست که با شروع فصل آینده کورتوا دروازه‌بانی خواهد بود که توسط زیدان به دیگران ترجیح داده خواهد شد. اما تصمیم ناواس برای ترک نکردن رئال باعث می‌شود سایه او که سه بار با پیراهن رئال فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده همیشه کورتوا را تهدید کند.

 

بعد از آنکه ادعا شد لونین، دروازه‌بان جوان رئال به شدت مورد توجه زیدان قرار دارد و سرمربی فرانسوی قصد دارد فصل آینده از او به عنوان سنگربان دوم تیمش استفاده کند خبرهای زیادی مبنی بر خروج کیلور ناواس از رئال منتشر شده بود. ناواس خود اعتراف کرده بود که رئال ظاهرا قصد استفاده از او را ندارد.

 

آنچه تصمیم ناواس برای باقی ماندن در رئال را برای دروازه‌بانهای دیگر این تیم مهم کرده این است که لونین، که یکی از آینده‌دارترین دروازه‌بانهای اروپا به حساب می‌آید مایل نیست در تیمی حضور داشته باشد که از او به عنوان دروازه‌بان سوم استفاده می‌کند و به همین خاطر است که احتمال انتقال قرضی او به تیمهای دیگر لالیگا وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد آلتوبه، جوان دیگری است که فرصت حضور در ترکیب رئال به عنوان دروازه‌بان سوم را پیدا خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها