کد خبر : 71951 | 14 فروردين 1391 ساعت 12:21 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابی: تصمیمی برای تغییر مدیرروستا نداریم

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: هر چند تیم ما نتایج خوبی را کسب نکرده است اما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که سرمربی تیم را به واسطه این نتایج تغییر بدهیم.

سهرابی: تصمیمی برای تغییر مدیرروستا نداریم

میرمعصوم سهرابی در خصوص شکست شهرداری در بازی خانگی مقابل صبای قم تصریح کرد: تیم ما در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانست چند گل بزند اما بازیکنان از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردند. در حالی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما تیم صبا از اشتباهات ما به خوبی استفاده کرد و به گل رسید. حالا تمام تلاش ما این است تا حداکثر امتیاز را از 6 بازی باقیمانده در لیگ به دست بیاوریم و از انتهای جدول جدا شویم.

وی با بحرانی خواندن وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: در حال حاضر داریم به این فکر می‌کنیم که چطور از این شرایط بحرانی خارج شویم. ما دنبال این هستیم تا انگیزه و تمرکز را به بازیکنان برگردانیم و این کار را با صحبت کردن و تذکر دادن انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در خصوص شایعه "برکناری علی اصغر مدیرروستا و مذاکره مسئولان این باشگاه با صمد مرفاوی"، خاطرنشان کرد: هر چند تیم ما وضعیت خوبی ندارد اما کادر فنی برکنار نمی‌شود. فعلا تصمیم نگرفته‌ایم مدیرروستا را برکنار کنیم و کادر فنی را تغییر بدهیم. علاوه بر این خبر مذاکره ما با مرفاوی شایعه است. ما با هیچ مربی مذاکره نداشته‌ایم.

سهرابی در پاسخ به این سئوال که "آیا برکناری یشیچ و انتخاب مدیرروستا به عنوان سرمربی شهرداری کار اشتباهی نبود؟"، یادآور شد: اگر خاطرتان باشد تیم ما در زمان یشیچ هم خوب نتیجه نمی‌گرفت. ما آن زمان در رده سیزدهم جدول بودیم اما با تیم انتهای جدول فقط دو امتیاز اختلاف داشتیم. ما می‌خواستیم شرایط را بهتر کنیم نه اینکه تیم به این وضیت گرفتار شود.

وی همچنین به درخواست‌های غیرمنطقی یشیچ اشاره کرد و گفت: یشیچ بازیکنان بومی را نمی‌خواست. او می‌گفت باید بازیکنان خارجی به خصوص چند بازیکن از لیبی جذب کنید. این در حالی بود که سیاست ما حمایت از بازیکنان بومی بود و بودجه باشگاه نیز اجازه چنین کاری به ما نمی‌داد. به همین خاطر مدیرروستا را جایگزین یشیچ کردیم.

تیم فوتبال شهرداری تبریز روز پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل صبای قم با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. تیم فوتبال شهرداری از هشت مسابقه گذشته خود تنها سه امتیاز کسب کرده است. این تیم در حال حاضر 27 امتیازی است و در رده هفدهم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها