کد خبر : 72206 | 16 فروردين 1391 ساعت 12:35 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت کامل آستون‌ویلا از کاپیتان و خانواده‌اش

مسئولان تیم فوتبال آستون‌ویلا انگلیس از بازیکن بلغاری خود که به بیماری سرطان مبتلا شده، حمایت کردند.

حمایت کامل آستون‌ویلا از کاپیتان و خانواده‌اش

   به نقل از دیلی استار، یک روز پس از آن که استیلین پتروف، به خاطر ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان برای شروع مداوا و انجام شیمی درمانی بستری شد، رندی لرنر مدیر باشگاه، پاول فاولکنر مدیر تجاری، آلکس مک لیش سرمربی تیم به منظور عیادت از پتروف، در بیمارستان حضور یافتند و به حمایت از بازیکن باسابقه خود پرداختند.

مک لیش پس از این دیدار اظهار داشت: پتروف از دیدن ما خوشحال شد. ما سعی کردیم به او روحیه بدهیم. او حرف‌های امیدبخشی بر زبان آورد. از این رو لحن حرفهایش مشخص کرد آماده مبارزه است تا اجازه ندهد این بیماری او را از پا بیندازد.

سرمربی استون‌ویلا ادامه داد: در این ملاقات هر یک به حمایت از او پرداختیم. به او اطمینان خاطر دادیم که باشگاه کاملا از او جانبداری می‌کند و وی فقط باید به فکر مبارزه با این بیماری سخت باشد.

پتروف ۳۲ ساله تا چند روز پیش مطلع نبود که به بیماری سرطان خون دچار شده است.

وی پس از باخت 3 بر صفر به آرسنال دچار تب شد و تحت معاینه پزشک قرار گرفت. پس از این بود که مشخص شد وی دچار بیماری است. از این رو از دوشنبه درمان او در یکی از بیمارستان‌های شهر لندن آغاز شد.

با توجه به این اتفاق باشگاه انگلیسی اقدام به انتشار بیانیه‌ای رسمی کرد و هوادارانش را کاملا در جریان این رخداد تلخ قرارداد.

حتی از قول مقامات ویلایی عنوان شد از او و خانواده‌اش در این میان حمایت کامل را به عمل خواهد آورد.

علاوه بر این، سپ بلاتر رئیس فیفا نیز روز گذشته برای بازیکن سابق تیم سلتیک گلاسکو اسکاتلند پیام فرستاد و آرزوی موفقیت در مبارزه با این بیماری مهلک کرد.

کاپیتان بیمار آستون‌ویلا دیدار هفته جاری تیمش مقابل چلسی را از روی سکوها تماشا کرد که با پیروزی ۴ بر ۲ آبی‌ها توام شد.

در این دیدار هواداران دو تیم در دقیقه 19 (شماره پیراهن پتروف در تیم استون ویلا) از جای خود بلند شدند و به تشویق این بازیکن بلغاری پرداختند.

 

دیدگاه‌ها