کد خبر : 73292 | 26 فروردين 1391 ساعت 14:47 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا:‌ سیتی از نبود ته‌وز و بالوتلی ضرر کرد

بازیکن اسپانیایی منچسترسیتی اعتقاد دارد در صورتی که کارلوس ته‌وز در طول فصل این تیم را همراهی می‌کرد، سیتی از موقعیت مناسبی برای قهرمانی برخوردار بود.

  به نقل از سان، داوید سیلوا اظهار داشت: مردم می‌گویند منچسترسیتی بی تجربگی کرد و صدرنشینی را از دست داد. اما من فکر می‌کنم عوامل دیگری زمینه‌ساز واگذاری صدر جدول به یونایتدها بود.

این بازیکن ۲۶ ساله اسپانیایی در فاصله ۵ هفته تا پایان فصل جاری، شرایط تیمش را مورد ارزیابی قرارداده و احتمال می‌دهد ‌یارانش بتوانند فاصله عقب ماندگی ۵ امتیازی کنونی را تا پایان فصل جبران کنند.

وی گفت: در فصل جاری از مصدومیت بازیکنان‌مان و عدم حضور تعدادی از نفرات مثل کارلوس ته‌وز یا ماریو بالوتلی خیلی ضربه خوردیم. در زمان‌هایی دچار ناکامی شدیم که ته وز و بالوتلی غایب بودند. در چنین اوقاتی منچستریونایتد که تا اواخر زمستان پس از ما در رده دوم جدول قرار داشت از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.

سیلوا ادامه داد:‌ به این ترتیب در بازی‌هایی که بطور مشخص باید برنده می‌شدیم، امتیاز از دست دادیم. نمی‌خواهم به ارزیابی هم تیمی‌هایم بپردازم؛ اما به باور من، ته وز و بالوتلی‌ دو مهاجم اصلی ما به شمار می‌روند.

به اعتقاد این ستاره تکنیکی اگر ته‌وز اوایل زمستان با روبرتو مانچینی سرمربی تیم درگیر نمی‌شد و از من‌سیتی دور نمی‌شد و  اگر بالوتلی گاه و بیگاه در خلال فصل حاشیه سازی نمی‌کرد، من‌سیتی می‌توانست امتیازات کافی را برای قهرمانی بگیرد و از شانس بسیار بیشتری برای قهرمانی برخوردار باشد.

او ادامه داد: ما به این دو با حضورشان نیاز داشتیم نه به غیبت شان. غیبت‌ این بازیکنان به هر دلیلی به منچسترسیتی لطمه زد. آینده حضورشان هم به تصمیم مربی و باشگاه بستگی دارد.

سیلوا اضافه کرد: حال در شرایطی که وضعیتی سخت را تجربه می‌کنیم و بخاطر برتری امتیازی منچستریونایتد از شانس کمی برخوردار هستیم، نباید ناامید شویم. چرا که اصولا ناامیدی در فوتبال حرفه‌ای معنی ندارد. از نظر من تا لحظه آخر باید تلاش کنیم و به نیت کسب برد و دسترسی به آن وارد پیکارها شویم.

هم اکنون منچستریونایتد با ۷۹ امتیاز و منچسترسیتی با ۷۴ امتیاز در رده اول و دوم قراردارند.

دیدگاه‌ها