کد خبر : 73517 | 28 فروردين 1391 ساعت 23:32 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزی: استقلال در بوشهر به ما می‌بازد

رییس هیات موسسان باشگاه شاهین بوشهر، گفت: آقای رئیسی نژاد بابت حرف‌هایی که درباره مدیر عامل باشگاه زده بود، عذرخواهی کرد و همه مسایل به خوبی و خوشی تمام شد.

گزی: استقلال در بوشهر به ما می‌بازد
  احمد گزي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره صحبت‌هاي يکي از اعضاي هيات موسسان باشگاه شاهين بوشهر عليه مدير عامل اين باشگاه که باعث شده بود، محمدپور موقتا از کارش کناره‌گيري کند، اظهار کرد: يک مساله خاصي پيش آمده بود که با صحبت‌هاي اخير آقاي رييسي نژاد و عذرخواهي ايشان همه چيز حل شد و اکنون ديگر مشکلي در باشگاه نيست. آقاي محمدپور هم مانند گذشته با قدرت سر کار خود حاضر هستند و به کار ادامه مي‌دهند.

وي همچنين گفت: آقاي رييسي نژاد يکشنبه هم در برنامه راديويي شبکه استاني گفت که از مطرح کردن آن حرف ها نظر سوئي نداشته و منظورش آني نبوده که از صحبت او برداشت شده است. او گفت که مي‌خواهد همه مجموعه باشگاه در روزهاي پاياني ليگ با يکديگر همدل و هم نظر باشند.

گزي در ادامه نسبت به ماندن تيمش در ليگ برتر ابراز اميدواري کرد و گفت: اکنون وضعيت ما، ملوان و راه‌آهن مثل هم است و هنوز اتفاق خاصي رخ نداده است. ما در چهار بازي باقي مانده در ليگ تلاش خود را مي‌‌کنيم و هدف‌مان فعلا ماندن در ليگ برتر است تا در سال آينده با برنامه‌ بهتري وارد مسابقات شويم.

رييس هيات موسسان باشگاه شاهين بوشهر در ادامه گفت که اگر تيمش استقلال را شکست دهد ، بقا در ليگ امري شدني براي تيمش خواهد بود و وقتي با اين سوال روبرو شد که آيا شاهين بوشهر مي‌تواند با توجه به در کورس قهرماني بودن استقلال، اين تيم را شکست دهد، گفت: مهم نيست که استقلال در کورس قهرماني است، آن‌ها در بوشهر به ما مي‌بازند.

دیدگاه‌ها