کد خبر : 73707 | 30 فروردين 1391 ساعت 21:06 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادات کاپیتان ملوان انزلی از مدیرعامل باشگاه

کاپیتان ملوان انزلی گفت: مدیر باشگاه باید بتواند مشکلات مجموعه را به حداقل برساند وگرنه من هم می توانم پشت میز بنشینم و فقط نظاره گر باشم.

انتقادات کاپیتان ملوان انزلی از مدیرعامل باشگاه
  بابک پورغلامی در گفت و گو با پانا در خصوص وضعیت خطرناک ملوان اظهار داشت: وضعیت ملوان خطرناک و اسفبار نیست. همه چیز دست خودمان است و اگر مس کرمان را ببریم، به رتبه های بالاتر صعود می کنیم. یقین بدانید دغدغه سقوط نداریم و تلاش ما این است که در 4 بازی آینده نتیجه بگیریم.

وی افزود: در چندین بازی اخیر خیلی خوب بازی کردیم ولی خوب نتیجه نگرفتیم. سال جدید برای ما خوب نبوده و اصلا نتوانستیم آن طور که شایسته تیم ما بوده و بازی کردیم، نتیجه بیاوریم. واقعا مقابل سپاهان، استقلال و فجر اصلا شایسته باخت نبودیم و حداقل باید در این 3 بازی 7 امتیاز می گرفتیم.

کاپیتان ملوان انزلی تصریح کرد: بازی با مس خیلی سخت است. آنها بالاتر از ما هستند و ما باید ببریم. آنها مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارند. معمولا تیم های قاسمپور همیشه خیلی بسته بازی می کنند و باید مواظب ضد حملات آنها باشیم. البته انزلی قلعه عقاب هاست چون همه تیم ها به نوعی در این ورزشگاه از ما وحشت دارند.

پورغلامی گفت: وضعیت مالی تیم هنوز خوب نیست و از پول هم خبری نشده. 4 بازی هم تمام می شود تا ببینیم وضعیت و آینده ما چه خواهد شد. همه بچه ها هم قسم شده اند تا تیم حفظ شوم. همه به فکر ماندن تیم هستند نه پول. بالاخره می دانیم که مجبورند پول بچه ها را بدهند.

وی در خصوص صحبت های خود علیه صالح نیا مدیرعامل ملوان تاکید کرد: هرچه گفتم واقعیت است. اگر مدیریت کردن این است که پشت میز بنشینی و فقط نظاره گر باشی، من هم می توانم پشت میز بنشینم. مدیر کسی است که بتواند مشکلات یک مجموعه را به حداقل برساند و به مجموعه کمک کند. برای شاهین مسئولانش برای هر برد 100 میلیون پاداش در نظر گرفته اند. اینها پول نمی دهند لااقل وعده پاداش بدهند تا دل ما خوش باشد.

کاپیتان ملوان انزلی ادامه داد: هیچ یک از بازیکنان تا به حال چیزی از صالح نیا ندیدند. هیچ کار مثبتی هم انجام نداده. می بینید که مردم انزلی هم در هر بازی علیه او شعار می دهند و ناراضی اند. اقبال عمومی اصلا با او نیست ولی نمی دانم چرا به زور مدیرعامل شده و به میزش چسبیده. نمی دانم اصلا چطور شد به مدیریت آمده. باید مدیر به داد بچه ها برسد. با این وجود ما برای مردم انزلی بازی می کنیم چون به گردن ما حق زیادی دارند.

دیدگاه‌ها