کد خبر : 74354 | 06 اردیبهشت 1391 ساعت 22:34 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری: اهل تبانی بودیم سقوط نمی‌کردیم

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه کرمان بحث‌های مطرح شده در خصوص تبانی در دربی کرمان را کاملا تکذیب کرد و گفت: اگر اهل تبانی و یا این کارها بودیم امروز به لیگ دسته اول سقوط نکرده بودیم.

منصوری: اهل تبانی بودیم سقوط نمی‌کردیم
  حسین منصوری در گفتگو با مهر در مورد مباحث مطرح شده پیرامون تبانی در شهرآورد کرمان و کمک مس سرچشمه برای بقای مس در لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه همیشه حریف و حدیث وجود دارد اما ما در این سال‌ها و در هر شرایطی با تیم مس کرمان کری و رقابت داشته‌ایم که متاثر از آن مردم سرچشمه از ما می‌خواهند در این دیدار حریف کرمانی را شکست دهیم.
وی ادامه داد: بحث تبانی یک شایعه و ساخته ذهن‌های خراب است، زیرا اگر شیشه خرده داشتیم یا اهل این کارها بودیم امروز نه تنها سقوط نمی‌کردیم بلکه در میانه جدول قرار داشتیم. ما در لیگ امسال در هر دیداری با صداقت به میدان رفتیم و به شرایط تیم مس و یا تیم‌های دیگر کاری نداشته و نداریم.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه در مورد اینکه ممکن است از بالا دستور دهند این بازی را به حریف واگذار کنند، اظهار داشت: شاید دو باشگاه زیر مجموعه شرکت ملی مس باشند اما بالا و پایین برای ما فرقی نمی‌کند، چرا که ما با احساسات مردم نمی‌توانیم بازی کنیم. بدون شک در مصاف با مس نیز به مانند دیگر بازی‌ها با صداقت بازی خواهیم کرد و تنها به فکر اعتبار و موقعیت و جایگاه تیم خود هستیم.
وی با تاکید براینکه مس سرچشمه بهترین بازی خود را مقابل مس کرمان انجام می‌دهد، اضافه کرد: تمام پول‌هایی که در فوتبال هزینه می‌شود از هر شرکت و موسسه‌ای که باشد پول بیت المال است. به همین خاطر ما حق هیچکس را ضایع نمی‌کنیم که فردا مدیون مردم یک شهر و یا یک استان شویم.
منصوری همچنین خاطر نشان کرد: قطعا جدول پایان فصل جاری در تاریخ فوتبال ایران باقی خواهد ماند و ما می‌خواهیم با کسب امتیازات کامل دیدارهای باقیمانده با امتیازی خوب مسابقات را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه "نه دلال و جادوگر داریم و نه اهل تبانی هستیم و تمام این حرفها زاییده افکار بد و تفکر کسانی است که با تیم مس خصومت دارند"، اظهار داشت: پس از پیروزی هفته گذشته برابر فجرسپاسی این هفته هم با مس کرمان که برای نیفتادن می جنگد، روبه‌رو می‌شویم، دو بازی آخرمان نیز با تیم‌هایی است که برای قهرمانی به میدان می‌روند. به همین دلیل تمام تلاش ما این است که بازی خودمان را انجام دهیم و بدون حرف و حدیث مسابقات را به پایان برسانیم.
مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه با بیان اینکه قرار است هفته آینده نشست ویژه ای جهت هدفگذاری برای حضور تیم مس در مسابقات دسته اول برگزار شود در پایان گفت: ما تا به امروز به هیچکس بدهی نداشته ایم و 50 تا 60 درصد پیش قراردادها را پرداخت کرده‌ایم و قطعا تا پایان فصل به تمام تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها