کد خبر : 74370 | 07 اردیبهشت 1391 ساعت 09:28 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت برزیل و قطر برای جذب آدریان موتو

'آدریان موتو' رومانیایی مهاجم تیم 'چزه نا' اعلام کرد: پیشنهادهای خوبی را برای بازی در برزیل، ایتالیا و لیگ ستارگان قطر دریافت کرده است.

رقابت برزیل و قطر برای جذب آدریان موتو

به نقل از شبکه الدوری و الکاس قطر، موتو تاکید کرد، حاضر است در صورتی که باشگاه ''دینامو بخارست'' به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد به این باشگاه برگردد و در غیر این صورت تکرار تاریخ و بازگشت به باشگاه سابق بسیار سخت است.

وی بدون اینکه نامی از باشگاه های مورد نظر ببرد گفت: دو پیشنهاد از قطر و برزیل دریافت کرده است ولی دینامو بخارست یک فرصت تاریخی دارد که صدر نشین لیگ رومانی شود و در این صورت امکان دارد در مورد بازگشت به تیم سابق خود فکر کند.

موتو اضافه کرد: می دانم که این کار آسانی نیست ولی این تیم اگر بخواهد و تلاش کند می تواند قهرمان شود.

قرار گرفتن چزه نا در آستانه سقوط از لیگ دسته اول ایتالیا، میل موتو به رفتن از لیگ فوتبال ایتالیا و پیوستن به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافته است.

این گزارش تاکید می کند پیشنهاد قطر و یا برزیل می تواند خواسته های مالی این بازیکن رومانیایی را تامین کند و این همان چیزی است که می تواند جایگزین بازی در لیگ قهرمانان اروپا شود.

موتو متولد هشتم ماه ژانویه سال 1979 میلادی است ،وی در سال 1989 در دینامو بخارست، سال 2000 اینتر میلان، 2001 ورونا، 2003 چلسی، 2004 یونتوس، 2006 فیورنتینا و 2011 چزه نا بازی کرده است .

دیدگاه‌ها