کد خبر : 74617 | 09 اردیبهشت 1391 ساعت 10:56 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری: قاسم‌پور با کلمات بازی می‌کند

مدیرعامل باشگاه صنایع مس سرچشمه گفت: انجام یک کار کارشناسی و تحقیقاتی علاوه بر مشخص کردن نقاط ضعف، تجربه‌های گران‌بهایی را در اختیار مسئولان باشگاه مس سرچشمه قرار می‌دهد.

منصوری: قاسم‌پور با کلمات بازی می‌کند

حسین منصوری با اشاره به بازی خوب و جذاب دربی کرمان اظهار داشت: توان مس سرچشمه در برابر تیم پر مهره مس کرمان بیش از این نبود.

وی با مقایسه شرایط پایان و ابتدای فصل افزود: در ابتدای فصل همه تیم‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و با توجه به قطعی شدن سقوط مس سرچشمه بازیکنان ما اکنون از نظر روحی و روانی در شرایط مساعدی به سر نمی‌برند،مصدومان زیاد و تخلیه بدنی بازیکنان از لحاظ انرژی نیز عامل دیگری در افزایش مشکلات مس در پایان لیگ است.

منصوری با اشاره به حضور دو جین بازیکن در تیم مس کرمان گفت: وقتی به نیمکت مس کرمان نگاه می‌کنم تازه متوجه قدرت این تیم می‌شوم، مربیان ما در مجموع چند بازیکن تاثیرگذار در اختیار دارند و بر روی نیمکت نیز بازیکن مؤثری برای تغییر روند بازی ندارند.

مدیرعامل مس سرچشمه در پاسخ به اظهارات سرمربی مس کرمان که وی را دروغگو خطاب کرده بود، گفت: به نظر من قاسم‌پور با کلمات بازی می‌کند، وی در نشستی که چندی پیش با ما داشت، گفت این تیم بازیکنی ندارد و من با این تیم همکاری نمی‌کنم، قطعا وقتی فردی این چنین سخنانی را طرح می‌کند، بازیکنان و اعضای کادر فنی ما تحریک می‌شوند و برای اعاده حیثیت خود بازی را که در توان دارند به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به نبرد شهرهای کرمان و رفسنجان از گذشته دور در فوتبال و ورزش گفت: دلیلی ندارد بخواهیم لکه ننگ تبانی را تا به ابد روی اعتبار باشگاه صنایع مس سرچشمه بچسبانیم، ما به بازی جوانمردانه و فوتبال پاک عادت داریم.

مدیرعامل مس سرچشمه با اشاره به حضور دو تیم از مجموعه شرکت مس در لیگ یازدهم عنوان کرد: بازی کردن ما در کرمان برایمان دردسرساز شد و شرایطی ایجاد شد که مس سرچشمه نتوانست خود را با ان عادت دهد.

منصوری شرایط و جایگاه مس کرمان در جدول مسابقات را بین چهار تیم نخست جدول دانست و گفت: تیمی با این همه مهره باید در بالای جدول باشد نه برای جدا شدن از انتهای جدول خوشحالی کند.

وی خواستار انجام کار کارشناسی و تحقیقاتی برای مشخص شدن معضلات پیش روی مس سرچشمه در لیگ یازدهم شد و افزود: این کار می‌تواند علاوه بر مشخص کردن نقاط ضعف، تجربه‌های گران‌بهایی را در اختیار مسئولان باشگاه قرار دهد.

وی از تشکیل دومین جلسه هدف‌گذاری مسئولان ارشد باشگاه صنایع مس سرچشمه در هفته جاری خبر داد و افزود: در این نشست بحث و بررسی پیرامون چگونگی انجام وظایف و مسئولیت‌ها برای حضور موفق تیم در لیگ دسته اول انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها