کد خبر : 74655 | 09 اردیبهشت 1391 ساعت 13:13 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

زنده‌روح: بازی با سرچشمه جوان‌مردانه بود

هافبک تیم فوتبال مس کرمان گفت: دو تیم مس کرمان و مس سرچشمه بدون هرگونه حاشیه‌ و با تکیه بر مسائل اخلاقی و جوان‌مردانه بازی کاملا سالمی را از خود به نمایش گذاشتند.

زنده‌روح: بازی با سرچشمه جوان‌مردانه بود

احمد زنده‌روح اظهار داشت: شهرآورد فوتبال کرمان علاوه بر حساسیت‌های غیر فوتبالی‌ از حساسیت ویژه‌ای برای تیم مس کرمان برخوردار بود و هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای برتری برابر هم داشتند.

وی با اشاره به طرح برخی مسائل پیرامون تبانی دو تیم افزود: این مسائل تخیلات برخی اشخاص مریض است و دو تیم بدون هرگونه حاشیه‌ و با تکیه بر مسائل اخلاقی و جوان‌مردانه بازی کاملا سالمی را از خود به نمایش گذاشتند و از گذشته بین دو شهر کرمان و رفسنجان رقابت ورزشی زیادی بوده و این دو شهر برابر هم باج نداده‌اند.

زنده‌روح با بیان اینکه گلزنی و دوندگی‌های بی‌امان بازیکنان مس سرچشمه حاکی از این مسئله است، گفت: حاشیه‌سازان هرگز نمی‌توانند این چنین انگی را به فوتبال کرمان بزنند.

وی به بازی خوبی بازیکنان مس پس از دریافت گل اول اشاره کرد و افزود: بازیکنان تیم با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند برتری را از آن خود کنند.

زنده‌روح افزود: اگر از ابتدای نیم‌فصل دوم تماشاگران از مسابقات مس استقبال بیشتری داشتند، قطعا روحیه و انگیزه بازیکنان تیم دو چندان می‌شد و این تیم اکنون در جایگاه میانی جدول حضور داشت و امیدوارم مس در دو دیدار باقیمانده بتواند جایگاه بهتری را برای خود در جدول مسابقات فراهم کند.

دیدگاه‌ها