کد خبر : 74732 | 10 اردیبهشت 1391 ساعت 09:37 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی:

صحبتی برای تغییر مدیرعاملی استقلال نکرده‌ایم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سؤالی درباره تغییر و تحول مدیریتی در باشگاه استقلال گفت: از طرف ما صحبتی در این باره نشده است.

صحبتی برای تغییر مدیرعاملی استقلال نکرده‌ایم

    به گزارش خبرگزاری فارس، حمید سجادی در حاشیه جشن 90 روز مانده به المپیک لندن در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که کمیته ملی المپیک اعلام کرده بود در فدراسیون کشتی بودجه به طور کامل برای المپیکی‌ها هزینه نمی‌شود و آیا نظارتی از سوی وزارت ورزش وجود دارد، گفت: من نمی‌دانم متن مصاحبه‌ها چه بوده است. با خطیب جلسه داشتم در جلسه‌ با وزیر ورزش درباره مسائل مختلف فدارسیون‌های المپیکی صحبت کردم در فضایی دوستانه یک به یک همه مسائل عنوان شد. افشارزاده هم در این جلسه حضور داشت. نکات مختلفی مطرح شد از جمله نیاز به حمایت بیشتر از کشتی.

وی ادامه داد: همه فدراسیون‌ها تمایل دارند آنچه که در حد اعلاست برای قهرمانان رخ دهد. ما هم پاسخ‌هایی برای خطیب داشتیم. واقعیت این است که برای سال 91 بودجه ویژه المپیک اگر زودتر برسد خوب است. اگر 4-5 ماه دیگر بودجه خوبی برای المپیک داشته باشیم فایده‌ای ندارد چرا که المپیک تمام شده است. همه بحث‌ها در کمیته این است که تمهیداتی در نظر گرفته شود تا بودجه به دست کمیته و در نهایت به فدراسیون‌ها زودتر برسد.

معاون ورزش حرفه‌ای قهرمانی افزود: هماهنگی و نظارت وجود دارد اما کار اجرایی و مدیریت در ورزش سخت است.

سجادی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر شایعه تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال، اظهار داشت: یعنی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل نیست؟ او هست و قرص و محکم کارش را انجام می‌دهد. من چیزی نمی‌دانم. از طرف ما هم صحبتی نشده است تا جایی که می‌دانم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کارشان را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه رویانیان اعلام کرده اگر گردوخاک وزارت ورزش به ما رسد مشکلات مالی‌مان حل می‌شود گفت: چرا شما خبرنگاران هر شخصی که گفت‌وگویی انجام داده را موضوع مصاحبه قرار می‌دهید. من علم غیب ندارم. مدیران باشگاه پرسپولیس نیز درباره بحران به من چیزی نگفته‌اند. هر هفته آنها را می‌بینم و به من گزارش بدهند، در خدمت‌شان هستم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره پاداش مدال آوران المپیک گفت:‌ در حال بررسی هستیم.

سجادی درباره اختلاف فدارسیون بین‌المللی زورخانه‌ای و ملی تصریح کرد: با هر دو طرف صحبتی داشته‌ایم. مدیریت آن را به حوزه ما داده‌اند. موضوع حاد نیست و برطرف خواهد شد. یکی از بحث‌ها این بود که محل دائمی فدراسیون زورخانه‌ای به ایران بیاید. قبلا گفته بودند هر جا هیئت رئیسه صلاح بداند، اما ما درخواست کردیم و فدارسیون بین‌المللی نیز پذیرفته و قرار است در ایران باشد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برنامه وزارت ورزش برای فدراسیون‌هایی که سرپرست دارند چیست عنوان کرد: برنامه‌های خوب داریم.

 

دیدگاه‌ها