کد خبر : 74881 | 11 اردیبهشت 1391 ساعت 13:42 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری:توصیه‌ای برای شکست مقابل مس نشد

مدیر عامل باشگاه مس سرچشمه با اعلام اینکه هیچ توصیه ای از مسئولان شرکت ملی مس ایران برای شکست ما مقابل مس کرمان نشد، گفت: تیم‌های گهر و ایرانجوان برای حضور در لیگ برتر باید حداقل بودجه 8 میلیارد تومانی داشته باشند.

منصوری:توصیه‌ای برای شکست مقابل مس نشد

   حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه تیم مس سرچشمه نقش زیادی در تعیین قهرمان رقابتهای لیگ برتر دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما قبلا هم  به مسئولان مربوطه در فدراسیون فوتبال گفته بودیم که تیم مس سرچشمه نقش تعیین کننده ای برای تیمهای مدعی قهرمانی در لیگ و حتی تیمهایی که خطر سقوط آنها را تهدید می کند داریم، بنابراین در بازیهای ما از داوران و ناظران خوب و با تجربه استفاده کنند تا دیگر شائبه ای به وجود نیاید.

وی در همین خصوص افزود: ما کار خودمان را می کنیم و کاری به این موضوع نداریم که چه تیمی صعود می کند و چه تیمی سقوط. مطمئن باشید بازیکنان ما در بازی با تیمهای تراکتورسازی و سپاهان شرافت خود را زیر پا نمی گذارند.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه تاکید کرد: بازیکنان ما برای آینده کاری خودشان هم که شده می خواهند در بازی با تیمهای مدعی لیگ خودشان را نشان دهند و در این خصوص انگیزه بالایی دارند بنابراین دلیلی ندارد که مقابل تیمهای تراکتورسازی و سپاهان بخواهند در انجام وظایفشان کوتاهی بکنند.

منصوری در خصوص شکست سنگین تیم مس سرچشمه مقابل مس کرمان و شائبه ای که در این خصوص بوجود آمد، ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: سالهای سال است که بین مردم رفسنجان و کرمان در زمینه فوتبال رقابت و کری وجود دارد و بازیهایی که تیمهای فوتبال این دو شهر در زمینه های مختلف با یکدیگر انجام می دهند جنبه حیثیتی به خود گرفته است.

وی افزود: بازی تیم‌های مس کرمان و سرچشمه نیز از این قائده مستثنی نبود به گونه ای که به بازیکنان دو تیم توصیه کرده بودیم که یکدیگر را مصدوم نکنند. ما از اول هم اعتقاد داشتیم اگر حق تیم مس کرمان نیست در رقابتهای لیگ برتر بماند ما در این خصوص نقشی نداشته باشیم. در مجموع باید بگوییم که مسئولان شرکت ملی مس ایران در خصوص شکست تیم ما مقابل مس کرمان هیچ توصیه ای نکرده بودند و در واقع آنها در اینگونه مسائل هیچ دخالتی نمی کنند.

مدیر عامل باشگاه مس سرچشمه با بیان اینکه بودجه این باشگاه در فصل جاری 5 میلیارد تومان بوده، تاکید کرد: تیمی که در 15 روز بسته شود گزینه اصلی سقوط است اتفاقی که برای تیم ما در این فصل افتاد، در زمان کوتاهی که ما برای بستن تیم داشتیم دیگر بازیکن خوبی نمانده بود که ما بخواهیم آن را جذب کنیم.

منصوری در خصوص حضور یکی از دو تیم گهرزاگرس و یا ایران جوان بوشهر در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر، گفت: هر یک از این دوتیم برای صعود به رقابتهای لیگ برتر ابتدا باید با خودشان روراست باشند و در خصوص واقعیتهای موجود در فوتبال ایران، بویژه در رقابتهای لیگ برتر یک تفکر منطقی داشته باشند.

وی در همین خصوص افزود: این دو تیم در بدو ورود به رقابتهای لیگ برتر فوتبال برای اینکه حداقل استانداردهای لازم را در زمینه تجهیز و تکمیل زیرساختها و همچنین در زمینه جذب بازیکن داشته باشند نیاز به یک بودجه 8 میلیارد تومانی دارند. بنابراین اگر توانایی و امکانات لازم را ندارند به لیگ برتر نیایند بهتر است.

مدیر عامل باشگاه مس سرچشمه در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا شرفی را برای حضور در فصل آینده رقابتهای لیگ آزادگان حفظ خواهید کرد، گفت: فعلا هیئت مدیره باشگاه در خصوص تغییر کادر فنی تیم تصمیمی نگرفته و در حال حاضر تمام تمرکز خود را برروی دو بازی باقی مانده از رقابتهای لیگ برتر قرار داده ایم.
 

 

دیدگاه‌ها