کد خبر : 75279 | 15 اردیبهشت 1391 ساعت 13:06 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل مس کرمان:

قاسمپور گزینه اصلی ما برای فصل بعد است

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان می‌گوید ابراهیم قاسمپور گزینه اصلی هدایت این تیم در فصل بعد است.

قاسمپور گزینه اصلی ما برای فصل بعد است
  سيد نصرالله گنجعلي‌خاني در گفتگو با ايسنا، درباره وضعيت کنوني مس کرمان و برنامه‌هاي اين باشگاه براي فصل آينده اظهار کرد: هدف اصلي ما اين بود که بتوانيم مس را در ليگ نگه داريم که خوشبختانه الان وضعيت به مراتب بهتري در جدول داريم و تنها به يک امتياز نياز داريم که بقاي خود را در ليگ برتر قطعي کنيم.
وي ادامه داد: اميدوارم در دو بازي باقي مانده تا پايان فصل هم نتايج خوبي کسب کنيم و بتوانيم ليگ را با جايگاه خوبي به پايان ببريم.
گنجعلي‌خاني درباره ادامه کار خود به عنوان مديرعامل در باشگاه صنعت مس گفت: پس از وضعيت نامناسبي که در هفته‌هاي اول ليگ براي مس پيش آمد، آقايان سعدمحمدي و داوري به من تکليف کردند که به عنوان مديرعامل مشغول به کار شوم. در واقع زماني که من روي کار آمدم از 8 بازي تنها 2 امتياز داشتيم. با اين حال با لطف خدا الان شرايط بهتري داريم.
وي افزود: هميشه سعي کرده‌ام جزو مجموعه خدمتگزاران باشم و چه زماني که در هيئت فوتبال کرمان بودم و چه زماني که در فدراسيون فوتبال به عنوان عضو هيئت رئيسه مشغول بودم سعي کردم مفيد باشم. در هر حال هدف من خدمت به فوتبال کرمان است اما هنوز براي فصل بعد تصميمي نگرفته‌ام که در مس بمانم يا خير.
مديرعامل باشگاه مس درباره آينده اين تيم گفت: منتظريم بازي‌هاي اين فصل تمام شود و پس از آن به سرعت کار خود را براي فصل بعد شروع کنيم و تيمي قدرتمند ببنديم. فعلا قاسمپور گزينه نخست ما براي فصل بعد است.
وي درباره ادامه همکاري مس با ميروسلاو بلاژويچ هم گفت: فکر نمي‌کنم اين همکاري ادامه پيدا کند. او مربي بسيار بزرگي است اما به احتمال فراوان از او استفاده نخواهيم کرد.

دیدگاه‌ها