کد خبر : 1518160 | 28 فروردين 1397 ساعت 17:14 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: بلوتی من را یاد شوچنکو می اندازد

میلان فردا شب در زمین تورینو به میدان خواهد رفت و بیش از همه، خطر بلوتی را در تیم رقیب حس می کند.

گتوزو: بلوتی من را یاد شوچنکو می اندازد

به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از کسب نتایج خوب در چند هفته متوالی، اکنون 4 بازی است که پیروز نشده و تنها دو گل به ثمر رسانده است. روسونری برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد و فردا شب بازی دشواری برابر تورینو خواهد داشت.

 

 

1296573

 

 

جنارو گتوزو، سرمربی میلان در نشست خبری این بازی گفت:« نگران آمار گلزنی مان نیستم چون موقعیت های گل زیادی خلق می کنیم.  البته واضح است که در تمام کنندگی باید بهتر عمل کنیم. مهمتر از هر چیزی، خلق فرصت گلزنی است که در این مورد موفق هستیم. از ذهنیت ایجاد شده در میان بازیکنانم خوشحال هستم. الان مثل یک تیم بازی می کنیم و می دانیم که چگونه، لحظات سخت یک بازی را مدیریت کنیم. تنها به کمی شانس بیشتر نیاز داریم.»

 

 

1262312

 

 

بلوتی:« همیشه گفته ام که بلوتی من را به یاد شوچنکو می اندازد و به همان اندازه مرا سورپرایز می کند. او در این فصل خوب کار کرده و مهاجم مورد علاقه من است.

بلوتی در مقطعی دچار افت شد ولی الان روی فرم است و به همان بازیکن خطرناک همیشگی تبدیل شده است. البته تورینو فقط بلوتی نیست و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد. اطمینان دارم که شب دشواری را برای ما رقم خواهد زد؛ به خصوص اینکه برابر ناپولی انرژی زیادی از ما گرفته شد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها