کد خبر : 1515729 | 18 فروردين 1397 ساعت 14:50 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در پرتغال؛ اخراج 19 بازیکن اسپورتینگ

برونو کاروالیو، مدیر باشگاه اسپورتینگ لیسبون، فعالیت 19 بازیکن تیمش را به حالت تعلیق در آورد.

اتفاق عجیب در پرتغال؛ اخراج 19 بازیکن اسپورتینگ

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتینگ لیسبون که تابستان با هزینه ای زیاد عزم خود را برای قهرمانی در لیگ پرتغال جزم کرده بود، حالا در هفته های پایانی در رده سوم قرار دارد و تقریبا امیدی به قهرمانی ندارد. بدتر اینکه بنفیکا، رقیب همشهری مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می شود.

 

 

1294074

 

 

اسپورتینگ پنجشنبه شب در لیگ اروپا نیز با دو گل به اتلتیکو باخت تا در آستانه حذف و نرسیدن به نیمه نهایی قرار بگیرد. پس از این شکست، مدیر باشگاه در فیسبوک خود به تندی بر علیه بازیکنان تاخت و آنها را بی تعصب خواند.

این واکنش تند، بازخورد خوبی در میان بازیکنان نداشت و طبق ادعای رسانه های پرتغالی، آنها در بازگشت به لیسبون اعلام کرده اند که اگر مدیر باشگاه از آنها عذرخواهی نکند، حاضر به تمرین کردن نخواهند بود.

 روی پاتریسیو، گلر و کاپیتان ملی پوش این تیم نیز در بیانیه ای نسبت به صحبت های مدیر باشگاه موضع تندی اتخاذ کرد و ساعاتی پس از بیانیه او، مدیر خشمگین اسپورتینگ خبر از تعلیق 19 بازیکن داد و اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی آنها حق حضور در تمرینات را نخواهند داشت.

همچنین در این مورد نشریه آبولا ادعا کرده است که فابیو کوئنترائو، بازیکن قرضی رئال، رهبر شورش بوده و طبق دستور رئیس باشگاه، او باید به مادرید بازگردد و دیگر حق حضور در اسپورتینگ را نخواهد داشت.

باید دید انتهای این داستان به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها