کد خبر : 1574483 | 17 آذر 1397 ساعت 12:27 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلکاسر: خطرناک‌ترین گلزن اروپا، کابوس شالکه

پاکو آلکاسر گلزن اول دورتموند اگر امروز در مقابل شالکه گلزنی کند در فصل جاری به رکورد یک گل در هر 28 دقیقه دست یافته و از این لحاظ بهترین گلزن اروپا خواهد شد.

آلکاسر: خطرناک‌ترین گلزن اروپا، کابوس شالکه

به گزارش "ورزش سه"،  پاکو آلکاسر گلزن اسپانیایی بوروسیا دورتموند امروز در جریان دربی ایالت وستفالیا اگر موفق به گلزنی به شالکه شود رکورد گلزنی خود در فصل جاری را به یک گل در هر 28 دقیقه خواهد رساند و از این لحاظ موفق‌ترین گلزن اروپا لقب خواهد گرفت. آلکاسر که در ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی به دورتموند پیوسته تا اینجا برای زردپوشان آلمانی فوق‌العاده ظاهر شده و مسئولین دورتموند را واداشته تا برای دائمی کردن قرارداد او از هیچ اقدامی فروگذار نکنند.

 

 

کیلین امباپه ستاره‌ی پاری سن ژرمن در فهرست مهاجمینی که بهترین تعداد گل در دقیقه را داشته‌اند نزدیک‌ترین رقیب آلکاسر است. امباپه که در لوشامپیونا 12 گل برای PSG به ثمر رسانده تا کنون رکورد یک گل در هر 69 دقیقه را به ثبت رسانده. نفرات بعدی این فهرست مثل اوبامیانگ و کریستیانو رونالدو رکوردهایی در حدود هر گل در هر 100 دقیقه ثبت کرده‌اند. این آمارها نشان می‌دهد که رکورد یک گل در هر 28 دقیقه‌ی آلکاسر چه رکورد فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

 

1361568

 

 

در درخشش بی‌نظیر آلکاسر برای دورتموند همین بس که او در فصل جاری در بوندس‌لیگا 10 شوت در چهارچوب برای دورتموند زده که همه‌ی آنها به گل تبدیل شده‌اند. چیزی که رکورد گلزنی خارق‌العاده‌ی آلکاسر را جالب توجه‌تر می‌کند این است که او تا کنون تنها در دو مسابقه‌ی دورتموند در بوندس‌لیگا از آغاز به میدان رفته است. او در هشت بازی‌ای که تا اینجا برای دورتموند بازی کرده 153 دقیقه به عنوان یار تعویضی در میدان بوده و 123 دقیقه به عنوان بازیکن فیکس. نیمی از گلهای آلکاسر از دقیقه‌ی 80 به بعد به ثمر رسیده و سه تا از گلهای او در وقتهای اضافه‌ی پایان بازی زده شده است.

 

 

اسلحه‌ی مخفی لوسین فاور در دورتموند همچنان برای این تیم می‌درخشد. تا پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ بوندس‌لیگا موفق نشده بوده در شش بازی اول خود درحالیکه به عنوان یار تعویضی به میدان رفته، در هر بازی گلزنی کند.

 

 

دیدگاه‌ها