کد خبر : 1423546 | 02 تیر 1396 ساعت 15:55 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

سکوت عجیب بارسلونا در مورد جذب ستاره برزیلی

در برزیل پیوستن لوکاس لیما به بارسلونا را قطعی می دانند ولی در اسپانیا این مساله تکذیب شده است.

سکوت عجیب بارسلونا در مورد جذب ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوکاس لیما، هافبک باشگاه سانتوس برزیل فاش ساخت که مذاکراتش با بارسلونا خوب پیش رفته و او به زودی به این تیم خواهد پیوست. گلوبو اسپورته و رادیو فاکس نیز این خبر را تایید کردند.

 

 

1206206

 

 

نکته جالب همزمانی این اخبار با سفر رائول سانیه هی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا به برزیل بود و این شایعه که او برای جذب لیما در برزیل حضور دارد قوت گرفت اما موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به مدیران بارسا به نقل از منابع موثق خود هرگونه مذاکره با لوکاس لیما از سوی باشگاه بارسلونا را تکذیب کرد.

 

یکی از مدیران ارشد بارسا به موندودپورتیوو گفته است که هیچ برنامه ای برای جذب لیما برای این تابستان ندارند ولی حاضر نشد انتقال او در ژانویه 2018 را رد کند.

نکته جالب تر اینجاست که قرارداد لیما با سانتوس چند ماه دیگر به اتمام می رسد و او زمستان پیش رو می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی موردنظر خود شود.

به نظر می رسد سکوت بارسلونا به همین خاطر است. آنها با لیما به توافق دست یافته اند و این بازیکن از زمستان راهی بارسا خواهد شد. لازم به ذکر است که هرگونه افشای مذاکرات با لیما می تواند به شکایت سانتوس از بارسلونا منجر شود.

گفته می شود لیما به توصیه پدر نیمار مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها