کد خبر : 1610061 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 20:47 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

اریک تن هاگ:

تاتنهام حریفی متفاوت نسبت به رئال و یووه است

اریک تن هاگ، سرمربی جوان آژاکس، معتقد است تیمش برای صعود به فینال باید نمایشی بهتر از بازی رفت ارائه دهد.

تاتنهام حریفی متفاوت نسبت به رئال و یووه است

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به برتری 0-1 دور رفت در لندن، آژاکس شانس فراوانی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان دارد اما اریک تن هاگ مدعی شد تیمش آماده این دیدار بوده و می خواهد برای کسب پیروزی بازی کند.

 

اریک تن هاگ گفت: "تمام هدف ما کسب پیروزی در دیدار فردا شب برابر تاتنهام است و در این مسیر باید به نقاط قوت خودمان تکیه کنیم. تاتنهام حریفی متفاوت نسبت به رئال مادرید و یوونتوس است.

 

1404143

 

در بازی رفت و بعد از باز کردن دروازه تاتنهام، ذهن ما بیش از حد معطوف به دفاع از تک گل برتری مان بود، اما به هر حال نمایشی که تاتنهام ارائه داد نشان‌دهنده قدرت آنها بود و ما برای صعود باید نمایشی بهتر از همیشه ارائه دهیم، اما شرایط خوبی داریم و آماده این مسابقه هستیم.

 

ما مجبور بودیم با سرعت بیشتری در لندن بازی کنیم اما می خواهیم فردا شب نیز برنده شویم. به ثمر رساندن گل در خانه حریف اهمیت زیادی داشت و حالا ما منتظر بازی در خانه خود هستیم. اطمینان دارم جو شگفت انگیزی در انتظار ما خواهد بود و از این نوع بازی ها باید لذت برد.

 

سازمان دفاعی ما در لندن کامل بود، اما فردا ما نیاز به عملکردی بهتر در بخش هجومی داریم و البته بخشی از این موضوع به حریف ما بستگی دارد. دیوید نرس مشکل کوچکی داشت ما امروز تمرین کرد و من معتقدم او فردا بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها