کد خبر : 1600971 | 07 فروردين 1398 ساعت 18:59 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز پرتغال مقابل اوکراین، سه می شود؟

فیفا و احتمال بازنده اعلام شدن اوکراین مقابل پرتغال

تیم ملی پرتغال سوم فروردین ماه در زمین خود برابر اوکراین به تساوی بدون گل دست یافت.

فیفا و احتمال بازنده اعلام شدن اوکراین مقابل پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، بازی که از دور مقدماتی یورو 2020 در ورزشگاه دالوژ برگزار شد، در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. دیداری که در آن، رونالدو مصدوم شد و نتوانست کار را به اتمام برساند.

امروز پورتال "Maisfutebol" ادعا کرد که اوکراین برابر پرتغال از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده و این احتمال وجود دارد که 3-0 بازنده اعلام شود و پرتغال از یک تساوی خانگی ناامیدکننده، به سه امتیاز ارزشمند برسد.

 

 

 

1393271

 

 

این ادعا به نقل از رئیس فدراسیون فوتبال لوکزامبورگ مطرح شده است. لوکزامبورگ شب گذشته برابر اوکراین 1-2 مغلوب شد اما ژوئل وولف، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارد به دلیل استفاده اوکراین از جونیوز مورائز، به فیفا شکایت کند.

گویا این بازیکن که به تازگی ملیت اوکراینی را به دست آورده، از شرایط لازم برای حضور در ترکیب این تیم برخوردار نبوده و حضورش غیرقانونی بوده است.

 

طبق قوانین فیفا، بازیکنی که ملیت کشوری دیگر را اتخاذ می کند، به چند شرط می تواند برای تیم ملی آن کشور به میدان برود. یا باید خودش متولد آن کشور باشد یا یکی از والدینش و یا اینکه 5 سال متوالی در لیگ آن کشور بازی کرده باشد اما مورائز که از فوریه 2012 در اوکراین و برای شاختار دونتسک بازی می کند، پس از 4 سال و 8 ماه، به صورت قرضی راهی تیانچین چین شد و در واقع 5 سال متوالی در اوکراین بازی نکرده است اما هم برابر پرتغال و هم لوکزامبورگ برای تیم ملی اوکراین به میدان رفت.

شکایتی که اگر به ثمر بنشیند، هر دو بازی اخیر اوکراین 3-0 به سود حریفان اعلام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها