کد خبر : 1606320 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 12:07 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین اختصاصی دنیل ارزانی با منچسترسیتی

دنیل ارزانی، ملی‌پوش استرالیایی ایرانی‌الاصل منچسترسیتی که به عنوان بازیکن قرضی به سلتیک منتقل شده از بهبود مصدومیت خود خبر داد و گفت به زودی به میادین بازمی‌گردد.

تمرین اختصاصی دنیل ارزانی با منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"،  دنیل ارزانی، ملی‌پوش استرالیایی ایرانی‌الاصل باشگاه منچسترسیتی که به عنوان یار قرضی به سلتیک اسکاتلند منتقل شده بود در اولین فصل حضور در این تیم اسکاتلندی رباط صلیبی پاره کرد تا مدتها از میادین به دور باشد. اما ارزانی حالا با انتشار ویدیوهایی از خود که در تمرینات منچسترسیتی حضور دارد از بهبود کامل مصدومیتش خبر داد و گفت به زودی به سلتیک باز می‌گردد.

 

1399777

 

این مهاجم ملی‌پوش استرالیایی از ماه اکتبر به دلیل پاره کردن رباط صلیبی از میادین دور بوده و در کشور اسپانیا تحت عمل جراحی قرار گرفته است. ارزانی که مراحل پایانی دوران بهبود را پشت سر می‌گذارد با انتشار ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی گفت که به همراه منچسترسیتی مشغول تمرین است.

 

ارزانی 20ساله که با قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن قرضی از سیتی به سلتیک اسکاتلند منتقل شده به زودی به این باشگاه اسکاتلندی بازخواهد گشت. از زمان مصدومیت ارزانی، سلتیک سرمربی خود را تغییر داده و حالا نیل لنون به جای برندن راجرز سکان هدایت این تیم را به عهده دارد.

 

 

دیدگاه‌ها