کد خبر : 1183759 | 17 آبان 1393 ساعت 14:00 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلمریا-بارسلونا

بارسلونا در انتظار شب جادویی لیونل مسی

امشب بارسلونا در حالی به مصاف میزبان خود آلمریا خواهد رفت که خطر پذیرش سومین باخت متوالی این تیم را تهدید می کند.

بارسلونا در انتظار شب جادویی لیونل مسی
به گزارش "ورزش سه"، پس از یک برد روحیه بخش در آمستردام مقابل آژاکس که تاحدی غم دو شکست متوالی در لالیگا را کاهش داد، حال این تیم امروز در زمین آلمریا به میدان خواهد رفت تا هرچند بصورت موقت، صدرجدول را از رئال مادرید پس بگیرد. رئالی که شاید دو هفته قبل هرگز تصور نمی کرد در پایان هفته دهم در صدر جدول قرار بگیرد.

روز گذشته لوئیس انریکه در نشست خبری خود از حیاتی بودن بازی مقابل آلمریا ابراز تعجب کرد و این مساله را صحیح ندانست اما کیست که نداند حتی یک مساوی در زمین آلمریا می تواند بحران در بارسلونا را شدت ببخشد؟

به همین منظور بازیکنان بارسا سوای همه بی ثباتی های تاکتیکی درون زمین در این چند هفته و سوای مشکلات حاشیه ای حول محور یکی دو بازیکن، تنها یک وطیفه پیش رو دارند و آن هم پیروزی بر آلمریاست تا ضربان قلب بارسا بیش از این ضعیف نشود.

مسی پس از زدن دو گل به آژاکس و نجات بارسا از خطر صعودنکردن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بی شک مهمترین مهره انریکه برای برتری بر آلمریا در بازی امروز به حساب می آید. مسی تنها دو گل با شکستن رکورد گلزنی تلمو زارا فاصله دارد.

او دو بار در مقابل رئال و سلتا فرصت رکوردشکنی داشت اما آنها را از دست داد. مسی که چهارشنبه با دو گلی که به آژاکس زد با رکورد گلزنی رائول در لیگ قهرمانان برابری کرد، حالا این فرصت را دارد تا در لالیگا هم رکوردشکنی کند.

درست است که مسی دو بار تاکنون این فرصت را از دست داده اما پیش از این او بارها ثابت کرده است که یک فرصت را برای سومین بار متوالی از دست نمی دهد. پس به انتظار ثبت یک رکورد تاریخی توسط مسی در بازی امروز مقابل آلمریا می نشینیم.

دیدگاه‌ها