کد خبر : 1028625 | 02 آذر 1392 ساعت 09:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: در دوران من ورزش توفیقات خوبی داشت

دکتر محمد عباسی در مراسم تودیع خود گفت: در دوران حضورش در این وزارتخانه ورزش توفیقات خوبی داشته است، اما در کنار این توفقیات برخی‌ها می‌خواستند مشکلاتی را به وجود بیاورند که رو سیاهی باقی ماند و هیچ کدام از موضوعاتی که مطرح می‌کردند حقیقت نداشت.

عباسی: در دوران من ورزش توفیقات خوبی داشت
مراسم تودیع دکتر محمد عباسی و معارفه دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در هتل المپیک با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ، شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، دکتر عباسی اولین وزیر وزارتخانه ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها برگزار شد.
به گزارش ایسنا ، در این مراسم محمد عباسی در سخنانی گفت: من از طرف خود و همه دوستان ورزشکار به ویژه مدیران کل فدراسیون‌ها که در اینجا حضور دارند به آقای گودرزی خیر مقدم می‌گویم و عنوان می‌کنم که مطمئن باشید به عنوان برادری کوچک همیشه دعاگوی شما هستم و همراه‌تان خواهم بود.
وی ادامه داد: من روزهای اولی که به وزارت ورزش و جوانان آمده بودم گفتم که آنچه که در ورزش اتفاق افتاده است، حاصل زحمات کسانی است که از ابتدای انقلاب در این حوزه فعالیت داشتند و زحمت کشیدند و حالا هم لازم می‌دانم که از آنها تشکر کنم.
وزیر سابق ورزش و جوانان افزود: مهم‌ترین موضوع پس از تشکیل وزارت ورزش و جوانان آماده شدن برای المپیک 2012 بود که با توجه به زمان کوتاهی تا این رقابت‌ها داشتیم، فکر نمی‌کردیم که بتوانیم آمادگی لازم را به دست آوریم، اما با تمهیداتی که انجام شد توانستیم نتایج خوبی را بگیریم و ایران از رتبه پنجاه و یکم به هفدهم جهان رسید که یک جهش تاریخی در ورزش کشور بود.
عباسی افزود: در این دوره اتفاقات بزرگی در ورزش ایران رخ داد، به طور مثال فوتبال برای اولین بار به عنوان سرگروه به جام جهانی رفت و وزنه‌برداری برای چندمین بار در عرصه جهانی درخشید. همچنین در رشته‌های دیگر هم ورزش ایران حضور چشمگیری در میادین بین‌المللی داشت.
وی با اشاره به حضور بانوان در المپیک لندن گفت: در این دوره بانوان هشت سهمیه را برای ما کسب کردند که با این اقدام کرامت و بزرگی خود را نشان دادند. در ورزش ایران یک فضایی حاصل شده است که خود باوری را در جهان به همراه دارد. به طوری که ایران تنها از هشت کشور اروپایی عقب‌تر است و در آسیا ژاپن و چین از آن جلوتر هستند. در آمریکای جنوبی هم تنها کوبا عملکردی بهتر نسبت به ایران در میادین ورزشی داشته است.
عباسی خاطر نشان کرد: اما در کنار این توفقیات برخی‌ها می‌خواستند مشکلاتی را به وجود بیاورند که روسیاهی باقی ماند و هیچ کدام از موضوعاتی که مطرح می‌کردند حقیقت نداشت.

دیدگاه‌ها