کد خبر : 1578224 | 01 دی 1397 ساعت 22:55 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاردیف 1-5 یونایتد: شروع طوفانی "تعویض طلایی"

منچستریونایتد در اولین دیدار با هدایت اوله‌گنار سولسشر، با نتیجه 5-1 کاردیف سیتی را شکست داد.

کاردیف 1-5 یونایتد: شروع طوفانی "تعویض طلایی"

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر که تنها سه روز قبل جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، شروع خوبی روی نیمکت این تیم داشت و مقابل تیم سابقش، به یک پیروزی پرگل رسید. به این ترتیب، بهترین پیروزی منچستریونایتد در لیگ برتر از زمان جدایی سرالکس فرگوسن، در اولین دیدار با سولسشر رقم خورد.

منچستریونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. یک خطا پشت محوطه جریمه کاردیف، یک ضربه آزاد را نصیب یونایتدها کرد. مارکوس راشفورد پشت ضربه قرار گرفت و شوت محکم او بعد از برخورد به یکی از مدافعان حریف، تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

 

1365964

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 7 گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه مورفی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از آن بار دیگر بازیکنان یونایتد توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما دفاع فشرده کاردیف، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 21، روی پاس خوب آنتونی مارسیال، راشفورد می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او توسط مدافعان حریف بلوکه شد.

حملات یونایتد ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 29، این تیم به گل دوم رسید. این بار روی پاس پل پوگبا بود که آندر هررا پشت محوطه جریمه کاردیف صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی، دروازه را باز کرد.

 

1365962

 

با این گل کمی از تب و تاب حملات یونایتد کاسته شد و در مقابل، این تیم میزبان بود که فرصت پیدا کرد تا حضور بیشتری در محوطه جریمه یونایتد پیدا کند و ثمره این اتفاق، رسیدن به یک ضربه پنالتی بود. راشفورد در تلاش برای کنترل توپ در محوطه جریمه، با دست آن را لمس کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. ویکتور کاماراسا پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست دخیا، توانست حساب کار را 2-1 کند.

یونایتد می توانست یک دقیقه بعد بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه لینگارد را دروازه بان کاردیف مهار کرد. اما این اتفاق در دقیقه 41 رخ داد و یونایتد به گل سوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ با پاس لینگارد به مارسیال رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1366035

 

در دقایق پایانی، یونایتد باز هم فرصت گلزنی داشت اما پوگبا آن را از دست داد تا نیمه اول با همان نتیجه 3-1 به سود یونایتد به پایان برسد.

نیمه دوم را کاردیف بهتر آغاز کرد، اما یونایتدها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از اینکه دو-سه موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند، سرانجام در دقیقه 55 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. جسی لینگارد که پا به توپ وارد محوطه جریمه حریف شده بود، توسط بامبا سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود لینگارد پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت اتریج، دروازه را باز کرد.

 

1366034

 

برتری یونایتدها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در فاصله سه دقیقه، صاحب سه موقعیت خوب شد اما ضربات هررا، مارسیال و راشفورد، راهی به چهارچوب دروازه کاردیف پیدا نکرد.

در مقابل، در دقیقه 65، کاردیف می توانست اختلاف را به دو گل کاهش بدهد اما واکنش خوب دخیا، مانع از گلزنی مورفی شد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هریک موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. اما سرانجام در دقیقه 90، منچستریونایتد توانست برای بار پنجم به گل برسد. روی پاس عمقی از پوگبا بود که لینگارد صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، دروازه را باز کرد تا منچستریونایتد با نتیجه 5-1 به پیروزی برسد.

 

1366033

 

دیدگاه‌ها