کد خبر : 1613556 | 03 خرداد 1398 ساعت 11:50 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

توجه یونایتد به مونیه، به دلیل گران‌فروشی پالاس

دیلی‌میل می‌گوید قیمت‌گذاری بالای کریستال پالاس روی آرون وانبیساکا باعث شده منچستریونایتد به جای او به دنبال جذب توماس مونیه، دفاع راست پاری سن ژرمن برود.

توجه یونایتد به مونیه، به دلیل گران‌فروشی پالاس

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد باشگاه منچستریونایتد که قصد داشت برای تقویت خط دفاعی خود، آرون وانبیساکا، ستاره کریستال پالاس را جذب کند، با توجه به قیمت بالایی که پالاس بر روی وانبیساکا گذاشته از انتقال او منصرف شده و در عوض تصمیم گرفته توماس مونیه، دافع راست پاری سن ژرمن را هدف بگیرد.

 

بر اساس این گزارش، یونایتد این هفته با باشگاه PSG درباره انتقال توماس مونیه، دفاع راست بلژیکی این تیم مذاکره کرده. این گزارش می‌گوید علت رو آوردن یونایتد به مونیه این بوده که باشگاه کریستال پالاس در مذاکرات خود با یونایتد برای انتقال آرون وانبیساکا، قیمتی پیشنهاد داده که از دید یونایتد بیش از حد بالا بوده است.

 

1408084

 

دیلی‌‌میل می‌گوید علت قیمت‌گذاری بالای پالاس بر روی وانبیساکا این بوده که این باشگاه می‌داند نمی‌تواند مهاجم ستاره خود ویلفرید زاها را حفظ کند و بنابراین نمی‌خواهد امسال تابستان هم زاها و هم وانبیساکا، دو ستاره بزرگ فصل اخیرش را از دست بدهد. بر اساس این گزارش، کریستال پالاس برای واگذاری وانبیساکا پیشنهادی 70میلیون پوندی به  یونایتد داده که از نظر شیاطین سرخ به مراتب بالاتر از ارزش واقعی این مدافع در بازار است.

 

از سوی دیگر مونیه 27ساله یک سال دیگر با PSG قرارداد دارد و احتمالا برای منچستریونایتد چیزی در حدود 25 میلیون پوند آب خواهد خورد.

 

 

دیدگاه‌ها