کد خبر : 1613982 | 05 خرداد 1398 ساعت 15:12 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز آن بازی برایم خاطره شد اما...

کریمی: اشک هواداران پرسپولیس ناراحتم کرد

در میان ستاره هایی که در بازی های پرسپولیس و سپاهان حضور داشته و درخشیده اند محمودکریمی با هت تریک در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بهترین عملکرد را داشته است.

کریمی: اشک هواداران پرسپولیس ناراحتم کرد

به گزارش"ورزش سه " در سال 86 پرسپولیسی ها خودشان را برای یک برد انتقامی برابر تیمی آماده کرده بودند که قهرمانی جام حذفی قبل را از آن ها گرفته بود. سپاهان فصل قبل پرسپولیس را در فینال برد و حالا برای بازی نیمه نهایی باید به مصاف یکی از بهترین تیم های پرسپولیس می رفت. همه چیز تا دقایق پایانی هم با تک گل فرزاد آشوبی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد به نفع سرخ ها بود و آن ها داشتند با انتقام فینال سال قبل به فینال و دیدار صبا می رفتند اما در عرض چند دقیقه ورق برگشت. محسن قهرمانی در دقیقه 86 بازی برای سپاهان یک ضربه پنالتی اعلام کرد و این ضربه توسط عقیلی تبدیل به گل شد. اما داستان بازی در وقت اضافه تغییر کرد و محمود کریمی مهاجم سپاهان با هت تریکش سپاهان را یک بار دیگر به فینال و پرسپولیسی ها را با چشمانی اشکبار به خانه فرستاد. مصطفی دنیزلی نیز بعداز آن بازی از پرسپولیس رفت تا این بازی در تاریخ دو باشگاه جایگاه خاصی داشته باشد.


محمودکریمی ستاره آن بازی نیمه نهایی جام حذفی ابتدا درباره شرایط سپاهان در بازی روز چهارشنبه پیش رو گفت:« خداراشکر فکر می کنم همه چیز خوب است و تیم به شرایط خوب خودش رسیده است. در لیگ برتر با اختلاف کمی نایب قهرمان شدیم و الان هم در نیمه نهایی جام حذفی مدعی قهرمانی هستیم.»


او افزود:« این بازی با توجه به همه جوانب یک بازی بسیار حساس است. اما فکر می کنم یکی از بهترین بازی های فوتبال ایران هم باشد چون دو تیم از نظر فنی در سطح بالایی هستند. هردو تیم شخصیت قهرمانی دارند و از معدود تیم هایی هستند که فوتبال تهاجمی بازی می کنند. این باعث می شود به نظر من شاهد یک بازی زیبا و سطح بالا در زمین مسابقه باشیم.»


اما محمود کریمی در بازی های پرسپولیس و سپاهان به هت تریکش در نیمه نهایی جام حذفی معروف است. خودش در این رابطه گفت:« راستش پرسپولیسی که دنیزلی درست کرده بود به نظرم یکی از بهترین تیم های دو دهه اخیر فوتبال ایران است. وقتی هم به این تیم در جام حذفی خوردیم آن ها در بهترین شرایطشان بودند و الان هم می گویم نتیجه آن بازی تفاوت واقعی دو تیم را نشان نمی دهد. پرسپولیسی ها در ان بازی حتی بهتر از ما هم بودند.»


او افزود:« آن هت تریک یک اتفاق بود. یک وقت هایی در زندگی فوتبالیست ها پیش می آید مثل آن روز که در ضدحملات من سه گل زدم. ما آن سال ها تیم خوبی بودیم، چند سال کنار هم بازی می کردیم و آقای بوناچیچ ساختار دفاعی تیممان را خیلی قوی کرده بود و در ضدحملات هم خوب گل می زدیم.»


کریمی درباره پست بازی اش هم گفت:« بیشتر مربیان مثل آقای بوناچیچ من را مهاجم نوک بازی می دادند اما زمان استانکو در سال 80 و اولین دوره لیگ برتر من در پست وینگر بازی کردم. خب آنجا فضا بازتر بود و بهتر می توانستم بازی کنم.»

 

1408619


او با اشاره به حساسیت هایی که بازی های پرسپولیس و سپاهان در سال های اخیر پیدا کرده هم گفت:« بله چند سالی است که اینطوری شده اما نباید از عرف و کنترل خارح شود. اتفاقات بدی گاهی افتاده مثل مصدومیت سرباز احمدی و اتفاقات دیگر. من با آقای قلعه نویی موافقم که صد جام از دست بدهیم ارزش این را ندارد که خون از بینی کسی بیاید.»


مهاجم سابق سپاهان درباره سال های بد گذشته این  تیم و این فصل که دوباره به جمع مدعیان بازگشت هم گفت:« سپاهان در سال های قبل نقطه قوتش که مدیریت و ثبات بود تبدیل به نقطه ضعفش شد. امیدوارم از این به بعد ثبات حفظ شود. امسال به نظرم شرایط تیم خوب بود و حالت معقول و منسجمی به وجود آمد. موضوع مهم این است که سپاهان دوباره به جمع مدعیان بازگشته است.»


محمودکریمی مهاجم گلزن سپاهان با اشاره به آن برد تاریخی 4 بر یک سپاهان برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در آخر گفت:« آن بازی همه اش برایم خاطره شد. نمی توانستیم شب به اصفهان برویم اما وقتی از هتل زنگ زدیم دیدیم مردم ریختند توی شهر، حس فوق العاده خوبی بود. اما واقعیتش این است که وقتی داشتیم در ورزشگاه سوار اتوبوس می شدیم بعضی از هواداران پرسپولیس را می دیدم که اشک می ریختند واقعا ناراحت شدم.»

 

1408620

 

1408618

 

1408617

دیدگاه‌ها