کد خبر : 1613290 | 01 خرداد 1398 ساعت 17:16 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور بیرانوند در کمیته اخلاق

محرومیت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد!

با حضور علیرضا بیرانوند در کمیته اخلاق مشکل او برای بازی سپاهان حل شد .این خبری است که مدیرعامل پرسپولیس به "ورزش سه" می گوید.

محرومیت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای دروازه بان شماره یک تیم ملی و کمیته احلاق به برخورد ناشایست وی با یک مامور انتظامی برمی گردد.او در روز پیش از بازی پارس جم – پرسپولیس در لحظه ای که مامور انتظامی به دنبال سلفی با سیدجلال حسینی بود او را هل داد.


 کمیته اخلاق روز گذشته از علیرضا بیرانوند خواسته بود که روز چهارشنبه (امروز) ساعت ۱۵ در کمیته اخلاق حاضر شود و پاسخ سوالاتی را بدهد اما علت این احضار در ابلاغیه درج نشده بود که با استعلام باشگاه پرسپولیس مشخص شد علت این احضار همین برخورد است. اما بیرانوند امروز در ساعت مقرر به کمیته اخلاق نرفت تا  با واکنش فوری کمیته اخلاق و انتشار خبری مبنی بر محرومیت وی تا اطلاع ثانوی او به سرعت در زمانی تازه به همراه ذاکر معاونت حقوقی پرسپولیس به جلسه کمیته اخلاق برود.

 

1407857


بیرانوند در ساعت 18 در این جلسه حاضر شد و دفاعیات خود را اعلام کرد که البته به نظر می رسد عذرخواهی از این حرکت نیز در کار باشد.


 این در حالی است که پرسپولیس هفته آینده در دیداری حساس به مصاف سپاهان می‌رود و محرومیت علیرضا بیرانوند پرسپولیس را دچار مشکل جدی خواهد کرد. البته ایرج عرب به خبرنگار ما می گوید با جلسه ای که بیرانوند در کمیته اخلاق برگزار کرده قید محرومیت تا اطلاع ثانوی از دوش او برداشته شده و این دروازه بان در بازی سپاهان حضور خواهد داشت .


بیرانوند که دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران است باید کنترل بیشتری بر خشم خود داشته باشد و کمیته اخلاق نیز بر همین مبنا وی را برای توضیح احضار کرده است. در چند ماه گذشته از این دست اخبار کم نداشته ایم که خودداری ستاره های فوتبال در لحظات سخت را می طلبد.

دیدگاه‌ها