کد خبر : 1610549 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 14:30 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

راز کفاشیان؛ رئیس بودم و بازداشت شدم!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال می گوید در دوران ریاست خود یک مرتبه بازداشت شده است.

راز کفاشیان؛ رئیس بودم و بازداشت شدم!

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم خبر از اتفاق مهمی در دوران ریاست خود داد.


کفاشیان در این گفت و گو برای اولین مرتبه اعلام کرد در دوران ریاست خود بر فدراسیون فوتبال یک مرتبه بازداشت شده است و دلیل آن اختلافات او با قوه قضاییه و وزارت ورزش و جوانان بوده است.


او در تشریح این اتفاق با اشاره به رقابت با قریب برای رسیدن به صندلی ریاست گفت: قبل از انتخابات دور دوم نزد وزیر وقت ورزش رفتم و به آقای عباسی گفتم اگر کسی مد نظر شما است بگویید آن زمان وزیر چیزی نگفت و زمان گذشت ولی 15 روز قبل از انتخابات  خواستند دکتر قریب که شخص محترمی است در انتخابات شرکت کند. همان زمان به من گفتند که شما کنار برو ولی من گفتم حالا دیگر اصلا کنار نمی‌روم و قبل از انتخابات هم گفتم آقای قریب مد نظر وزارت است. من بیش از 70-80 مجمع برگزار کردم، مهم این است که با اعضای مجمع روراست باشید.


رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بعد از آن اتفاق کارش سخت نشد، گفت: خیلی سخت شد، بعدها یکسری درگیری هایی ایجاد کردند، اگر مدیری انتخاب می‌شود باید از او حمایت شود ولی در زمان من این اتفاق نیفتاد. متاسفانه در کار من دخالت می‌کردند و هر روز نامه بلند بالا می‌زدند که چرا فلانی به فلان جا رفته است، همین الان هم معتقدم از فوتبال حمایت نمی‌شود و این اتفاقات تکرار شده است.حتی درگیری هایی برای من در قوه قضاییه ایجاد کردند. برای اولین بار می‌گویم که اتفاقات به بازداشت من منجر شد!


کفاشیان در شرایطی برای اولین مرتبه به این موضوع اشاره کرده که در ادامه صحبت های خود به اختلافات میان مجلس و فدراسیون اشاره کرد و البته این موضوع را از عوامل مهمی دانست که مانع پیشرفت فوتبال می شود.
صحبت های جنجالی کفاشیان در ورزش و مردم بی اشاره به علت اصلی بازداشت او به پایان رسید تا همچنان علامت سوال مهمی در برابر این ادعا وجود داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها