کد خبر : 1611210 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 22:57 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اسپالتی به شایعات حضور کونته در اینتر

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در کتفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با کیه وو حاضر شد.

واکنش اسپالتی به شایعات حضور کونته در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی این هفته آتالانتا، نراتزوری به رده چهارم جدول سری آ سقوط کرد و حالا بازیکنان اینتر برای افزایش شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان و بازگشت به جایگاه قبلی خود چاره ای جز غلبه بر کیه وو ندارند.

 

اسپالتی گفت: "هدف اصلی اینتر قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جدول است و شاید در نهایت امتیازات کمی تغییر کند اما هدف اصلی همین است. تنها موضوع مهمی که به ما انگیزه می دهد دیدار این هفته برابر کیه وو است و در مورد دیدار آخر نیز پس از این بازی صحبت خواهیم کرد.

 

1401595

 

من و بازیکنان اینتر فقط یک هدف داریم و می خواهیم اینتر دوباره در لیگ قهرمانان به میدان برود و فقط به اینتر فکر می‌ کنیم. باید تلاش کنیم در دو دیدار آخر به پیروزی برسیم و در این مسیر ما نیاز داریم از همه کیفیت خود بهره ببریم. فشار کار کردن در اینتر بیشترین حد ممکن است و شما همیشه در این باشگاه هدف بزرگ تری را دنبال می کنید. مهم ترین مسئله بازی این هفته است و ما برای دیدار با کیه وو به خوبی تمرین کرده و آماده شده ایم.

 

شایعات حضور آنتونیو کونته؟ من به این اخبار اهمیتی نمی دهم زیرا در شرایط فعلی فقط آینده ی اینتر اهمیت دارد. روزنامه ها به دنبال نوشتن مسائل جالب و پرفروش هستند و به همین دلیل ماه هاست اخباری در مورد عدم حضور من در فصل بعد روی نیمکت اینتر منتشر می شود."

دیدگاه‌ها