کد خبر : 1611072 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:51 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: سیتی می‌خواهد سه سال پیاپی قهرمان شود

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی می‌گوید امیدوار است تیمش امروز با پیروزی مقابل برایتون قهرمان لیگ برتر شود تا سال آینده بتواند برای سومین سال پیاپی قهرمانی در این لیگ را جشن بگیرد.

استرلینگ: سیتی می‌خواهد سه سال پیاپی قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سال گذشته با عملکردی درخشان در لیگ برتر انگلیس، همه رکوردها را شکست و قهرمانی خارق‌العاده‌ای بدست آورد و امسال نیز در یک قدمی تکرار قهرمانی‌اش در این لیگ قرار دارد. سیتی اگر امروز مقابل برایتون به پیروزی برسد دومین قهرمانی پیاپی خود در انگلیس را جشن خواهد گرفت و رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی این تیم می‌گوید امیدوار است تیمش امسال به قهرمانی برسد تا سال آینده بتواند برای سومین سال پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

 

1400417

 

استرلینگ در این باره گفت:" اگر ما امسال برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شویم، و اگر بازیکنان ما همین بازیکنان باشد و مربی‌مان همین مربی، هیچ دلیلی نمی‌بینم که سال آینده یک بار دیگر نتوانیم این موفقیت را تکرار کنیم".

 

ستاره انگلیسی سیتی در ادامه گفت:" هیچ چیز تغییر نکرده. البته تیم‌های دیگر مسلماً برای پیروزی مقابل ما بیشتر تلاش خواهند کرد ولی در عین حال، واقعیت این است که تیمی که دو سال پیاپی قهرمان می‌شود سال سوم هم شانس زیادی برای تکرار قهرمانی‌اش خواهد داشت".

 

رحیم استرلینگ در ادامه گفت:" من معتقدم سیتی باید برای رسیدن به این رکورد خارق‌العاده تلاش کند چون این تیم در حال تاریخسازی است".

 

استرلینگ در ادامه صحبتهایش درباره شرایط خود گفت:" من همیشه به دنبال پیشرفت و بهتر شدن هستم. من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و 24 سال سن دارم. حضور در کورس قهرمانی و بالا بردن جامهای قهرمانی برای یک فوتبالیست از هر چیز دیگری مهمتر است و من به لطف منچسترسیتی به این افتخارات رسیده‌ام".

 

دیدگاه‌ها