کد خبر : 1572226 | 08 آذر 1397 ساعت 12:34 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

گاز گرفتن لوئیس سوارزی در فوتبال انگلیس (عکس)

بردلی جانسون بازیکن تیم دربی به خاطر گاز گرفتن جو آلن بازیکن استوک‌سیتی در بازی دو تیم ممکن است از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس با جرایم سنگین مواجه شود.

به گزارش "ورزش سه"، بردلی جانسون هافبک تیم دربی روز چهارشنبه درجریان دیدار دو تیم دربی و استوک‌سیتی در رقابتهای لیگ دسته‌یک انگلیس، در دقیقه‌ی 31 بازی با جو آلن بازیکن استوک درگیری پیدا کرد. درگیری این دو بعد از آن آغاز شد که بعد از خطای پیتر اتوبو هافبک استوک روی ریچارد کوگ بازیکن حریف، دارو به اتوبو کارت قرمز نشان داد تا تنش در میدان افزایش یافته و بازیکنان دو تیم با هم درگیری‌هایی داشته باشند. 

 

1358696


درحالیکه جانسون در حال گفتگو با داور بازی درباره‌ی تصمیمش بود، آلن از پشت به او ضربه می‌زند و این باعث می‌شود دو بازیکن با هم درگیر شوند. بعد از آن در تصاویر به نظر می‌رسد که جانسون دندان خود را در پیراهن آلن فرو می‌برد و وقتی دو بازیکن از هم جدا می‌شوند بخشی از پیراهن آلن در دهان جانسون باقی مانده است. این صحنه‌ی گاز گرفتن بازیکن حریف توسط جانسون در انگلستان سر و صدای زیادی به راه انداخته. 

جانسون البته به خاطر این حرکت کارت قرمز دریافت نمی‌کند و داور بازی به هر دوی آنها تذکر می‌دهد و بازی ادامه پیدا می‌کند. اما این صحنه توسط دوربین‌های اسکای اسپرتز که در حال پخش بازی بوده شکار می‌شود و حالا گفته می‌شود جانسون ممکن است با اقدامات تنبیهی فدراسیون فوتبال انگلیس مواجه شود. 

 

1358697

 

جانسون در فاصله‌ی بین دو نیمه تعویض می‌شود و به نظر می‌رسد فرانک لمپارد سرمربی دربی از عملکرد او در نیمه‌ی اول رضایت نداشته است. بعد از بازی گری رووت سرمربی استوک سعی کرد اوضاع را آرام کند و در مصاحبه‌ی خود در باره‌ی این حادثه گفت:" در مورد آن ماجرای گاز گرفتن باید بگویم که خیلی شدید نبوده. داور هم صحنه را دیده و تصمیم گرفته به بازی ادامه دهد. ما بردلی را می‌شناسیم. او پسر خوبی است و من مطمئنم هدفش گاز گرفتن آلن نبوده. به همین خاطر ما از او شکایت نمی‌کنیم".

 

1358698

دیدگاه‌ها