کد خبر : 1532995 | 02 تیر 1397 ساعت 13:22 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

کورسوی امید جهان عرب به شاگردان معلول؛

آخرین تیم عربی در آستانه حذف از جام جهانی!

تیم ملی تونس امروز بازی سختی مقابل بلژیک در جام جهانی پیش رو دارد.

آخرین تیم عربی در آستانه حذف از جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امروز وارد روز دهم خود می شود. تا به اینجا تیم های 5 گروه بازی های دوم خود را انجام داده اند و برخی صعود کرده ها یا حذف شده ها قطعی شده اند. در این روزها حذف تیم های ملی عربستان، مصر، مراکش، پرو و کاستاریکا در دور دوم مرحله گروهی مسجل شده است.

 

همانطور که از اسامی کشورهای فوق مشخص است، 3تا از تیم هایی که خیلی زود با جام خداحافظی کرده اند، از کشورهای عرب زبان هستند. در این دوره از رقابت ها چهار تیم عرب زبان حضور پیدا کرده اند که به نوعی یک رکورد جالب برای جهان عرب به حساب می آید؛ اما نتایج این تیم ها بسیار ناامید کننده بوده و به قدری ضعیف ظاهر شده اند که 3تای آنها زودترین وداع را با تورنمنت داشته اند.

 

مصر و عربستان با 2 شکست مقابل اروگوئه و روسیه به این حال و روز افتاده اند و مراکش هم در مقابل ایران و پرتغال دو باخت را تجربه کرده و از صعود به دور حذفی بازمانده است. امروز هم آخرین نماینده عرب زبان ها بازی مرگ و زندگی را تجربه می کند. از ساعت 16:30 امروز تیم های بلژیک و تونس در شهر مسکو به مصاف هم می روند. با توجه به اینکه تونس در بازی اول خود شکست خورده و به احتمال زیاد تیم انگلیس فردا پاناما را شکست می دهد، در صورتی که شاگردان نبیل معلول مقابل بلژیکِ قدرتمند نتیجه را واگذار کنند، از جام جهانی 2018 حذف می شوند.

 

بنابراین اگر تونس به بلژیک ببازد، به احتمال فراوان چهارمین تیم عربی جام جهانی هم در همین دور دوم مرحله گروهی از رقابت های جام جهانی کنار می رود و حتی قبل از رسیدن بازی های آخر گروهی، هیچ امیدی برای عرب زبان ها در ادامه رقابت ها باقی نخواهد ماند.

دیدگاه‌ها