کد خبر : 1385791 | 19 دی 1395 ساعت 11:04 | 70.6K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش برانکو به سختی کار کی‌روش در تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی همیشه کار سختی دارد، چون انتظارها از او همیشه زیاد است.

واکنش برانکو به سختی کار کی‌روش در تیم ملی

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ درباره این که کار در تیم ملی چقدر برای سرمربی این تیم دشوار است، گفت‌: همیشه کار سرمربی تیم‌ ‌ملی سخت است. نمی‌شود گفت‌ که اکنون کار کی‌روش سخت‌تر است یا زمانی که من سرمربی تیم‌ ‌ملی بودم. بعد از من قلعه‌نویی آمد، بعد از آن دایی و سپس کی‌روش و همچنان فشار و سختی کار وجود داشت.

 

او ادامه‌ داد: زمان من کار ۱۰۰ درصد آسان نبود، چون آن زمان دو نوع بازیکن داشتیم. یک دسته فوق ستاره‌ها مثل دایی، کریمی، باقری، هاشمیان، عزیزی، رحمان رضایی و ...  که برخی از آنها در اروپا بازی می‌کردند. همین طور بازیکنانی بودند که در داخل کشور بازی می‌کردند که باید در بین آنها وحدت ایجاد می‌کردیم. اکنون اکثر بازیکنان داخل بازی می‌کنند و شاید وحدت در بین آنها راحت‌تر باشد اما علاقه و عشق همیشه به یک شکل است و انتظارها همیشه زیاد است.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از اتفاق‌های پیش آمده، گفت‌: در این باره سوالی نپرسید. از طرف باشگاه گفته‌اند که در این باره صحبتی نکنید.

 

برانکو ادامه‌ داد: من با همکارانم به ایران آمدم تا دانش و تجربه‌ام را به بازیکنان انتقال دهم. علاوه بر بخش تخصصی سعی می‌کنیم در بخش ساختاری هم کمک کنیم. ما کار را ادامه‌ می‌دهیم که روز به روز بازیکنان را بهتر کنیم که در کنار سطح ملی، پرسپولیس در سطح بین‌المللی هم نتایج خوبی را کسب کند. هدف نهایی ما قهرمانی آسیا است.

 

دیدگاه‌ها