کد خبر : 1573823 | 14 آذر 1397 ساعت 14:32 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

یان رایت:

اوزیل و مخیتاریان در حد حقوقشان بازی نمی‌کنند

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال به انتقاد از مسوت اوزیل و هنریک مخیتاریان پرداخت و مدعی شد که آنها در سطح حقوقی که دریافت می‌کنند، نمی‌درخشند.

اوزیل و مخیتاریان در حد حقوقشان بازی نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی ها هزینه زیادی برای جذب این دو بازیساز انجام دادند ولی نمایش‌های قابل قبولی از آنها دریافت نکرده اند. هافبک آلمانی همچنان به روند ضعیفش ادامه می‌دهد و مخیتاریان نیز در فرم خوبی نیست. حال یان رایت به انتقاد از این دو بازیساز توپ‌چی ها پرداخت.

 

 

1358021

 

 

او گفت:" اوزیل و مخیتاریان هر چقدر هم که خوب باشند، روی هم رفته نزدیک به 500 هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرند. به نظرم آرسنال قادر نیست چنین پولی را بدون اینکه چیزی در ازایش دریافت کند، بپردازد، به خصوص وقتی که عملکرد آنها را می‌بینید. همچنین باشگاه آرون رمزی را هم از دست خواهد داد اگر که حقوقش به 200 هزار پوند در هفته نرسد و بدین ترتیب، ما 700 هزار پوند در هفته حقوق به این سه نفر می‌دهیم. مطمئنا باید سه یا چهار بازیکن پیدا کرد که بتوان پول زیادی خرجشان کرد و با آنها نتیجه گرفت."

 

اوزیل از ابتدای حضورش در آرسنال، عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و بی ثباتی، بزرگترین مشکل او بوده است. ستاره 30 ساله، سال 2013 با 42.5 میلیون یورو از رئال مادرید به آرسنال پیوست.

دیدگاه‌ها