کد خبر : 1574494 | 17 آذر 1397 ساعت 12:56 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

جشنواره تعویض دیرهنگام در آبادان؛

تعویض نکن ها و ثبت رکورد عجیب در جام حذفی!

دیدار دیروز سایپا و صنعت نفت از چارچوب جام حذفی اتفاق جالبی در زمینه تعویض های مربیان دو تیم داشت.

تعویض نکن ها و ثبت رکورد عجیب در جام حذفی!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تیم های فوتبال صنعت نفت و سایپا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. در این بازی شاگردان علی دایی بعد از دریافت یک گل و جبران آن در 90 دقیقه، موفق شدند دو گل دیگر در وقت های اضافی بزنند و جشن صعود به نیمه نهایی را در آبادان برپا کنند.

 

جدا از جذابیت هایی که این بازی داشت و تغییراتی که در نتیجه آن رخ داد، یک اتفاق جالب هم از سوی مربیان دو تیم رقم خورد. علی دایی و پائولو سرجیو به دلیل نزدیک بودن بازی و احتمال کشیده شدن آن به وقت های اضافی یا ضربات پنالتی تعویض های خود را نگه داشتند و نمی خواستند در زمان معمول بازی دست به تعویض بزنند.

 

این دیدار تنها یک تعویض در 90 دقیقه داشت و آن هم توسط علی دایی، در زمانی که سایپا از حریف عقب افتاده بود، انجام شد. سه دقیقه بعد از این تعویض سایپا به گل تساوی رسید و باز هم مربیان تصمیم گرفتند تعویض های خود را نگه دارند.

 

سپس بازی به وقت اضافه کشیده شد. در ابتدای نیمه نخست وقت های اضافی سرجیو اولین تعویض خود را انجام داد. بعد از اینکه سایپا 2 گل دیگر به ثمر رساند و نتیجه بازی را به سود خود رقم زد، سرجیو در نیمه دوم وقت اضافه سه تعویض انجام داد و بعد از آن هم علی دایی 3 بازیکن تعویضی باقی مانده خود را به زمین فرستاد.

 

بدین ترتیب دیداری که در تمام 90 دقیقه یک تعویض داشت، در 30 دقیقه پایانی 7 بار به خاطر تعویض متوقف شد تا یک رکورد در تاریخ جام حذفی ایران به ثبت برسد. با توجه به اینکه قانون انجام 4 تعویض در دیدارهای 120 دقیقه ای تازه شروع شده، این اولین بازی تاریخ جام حذفی ایران لقب می گیرد که هفت تعویض در وقت های اضافی آن اتفاق افتاده است.

دیدگاه‌ها