کد خبر : 1624213 | 25 تیر 1398 ساعت 10:59 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینسینیه:

انتقال ساری به یوونتوس، خیانت به ناپولی بود

لورنزو اینسینیه، ستاره ناپولی با انتقاد شدید از سرمربی سابقش، مائوریتزیو ساری، می‌گوید انتقال ساری به یوونتوس، خیانت به ناپولی بوده است.

 انتقال ساری به یوونتوس، خیانت به ناپولی بود

به گزارش "ورزش سه"، ماتوریتزیو ساری، سرمربی سابق ناپولی که فصل گذشته به انگلستان رفته و سکان هدایت چلسی را به عهده داشت در شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی به یوونتوس رفته و به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد. این اقدام ساری خشم بازیکنان و هواداران ناپولی را برانگیخت و حالا کاپیتان ناپولی، لورنزو اینسینیه می‌گوید این اقدام ساری خیانت به ناپولی بوده است.

 

1419793

 

اینسینیه همان زمان که شایعاتی درباره انتقال احتمالی ساری به یوونتوس مطرح بود مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده و به ساری هشدار داده بود که در صورتیکه چنین تصمیمی بگیرد در حکم خیانت به باشگاه خواهد بود.

 

اینسینیه حالا بار دیگر نظر خود را تکرار کرده و گفت:" من قبلا گفته‌ام و باز هم می‌گویم کاری که ساری کرد از دید ما هواداران ناپولی خیانت به باشگاه بود".

 

کاپیتان ناپولی در ادامه گفت:" این کار ساری تا ابد به عنوان  خیانت باقی خواهد ماند. ولی حالا دیگر باید روی کار خودمان تمرکز کنیم تا به هر قیمتی شده او را شکست دهیم. حالا که ساری به یووه رفته من دیگر نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم".

 

اینسینیه درباره ناپولی و آینده باشگاه در سری آ گفت:" قهرمانی سری آ برای همه ما یک رویا است و امسال بار دیگر برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها