کد خبر : 1623727 | 23 تیر 1398 ساعت 11:34 | 920 بازدید | 0 دیدگاه

ساریچ: دوران کودکی بسیار سختی داشتم

تبریک ادین ژکو به شاگرد جدید برانکو

خرید جدید الاهلی در لیگ عربستان با بیان این که کودکی بسیار دشواری را سپری کرده از پیوستن به جمع شاگردان برانکو ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساریچ ملی پوش بوسنیایی چند روز پیش با قراردادی سه ساله از سوون سامسونگ کره جنوبی به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در الاهلی پیوست تا دوران جدیدی در فوتبال حرفه ای خود را زیر نظر مربی کروات آغاز کند.


این بازیکن در تازه ترین صحبت های خود با اشاره به دوران سخت کودکی گفت:« کودکی بسیار سختی داشتم و برای یک وعده غذا در شهر دبروفین کرواسی کارهای روزمزد انجام می دادم، کاری که بسیاری از هم نسلی های من انجام دادند. من در شهری به دنیا آمدم که در کنار دریای آتلانتیک است به همین خاطر برای امرار معاش مجبور به کار در ساحل بودم».


این بازیکن 28 ساله بوسنیایی با بیان این که توقع نداشت روزی برسد که در کنار بزرگان فوتبال کشورش در تیم ملی به میدان برود از بازی در کنار بازیکنانی همچون ادین ژکو، میرالم پیانیچ و ... به عنوان بهترین اتفاق زندگی خود نام برد و تصریح کرد:« الگویی در فوتبال ندارم اما در کودکی زیدان فرانسوی الگوی من بود. سخت است آن روزهای کودکی را به یاد بیاورم اما الان افتخار می کنم عضوی از تیم ملی بوسنی هستم».


ساریچ در سال 2018 اولین بازی رسمی خود با بوسنی را انجام داد و نمایشی درخشان برابر ایرلند شمالی داشت که توام با گلزنی شد. او بعد از 9 سال بازی در کرواسی راهی کره جنوبی شد و برای سوون سامسونگ توپ زد اما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل کاشیما نتوانست کامبک در راه فینالیست شدن را با تیم کره ای جشن بگیرد تا در حسرت رسیدن به فینال و قهرمانی آسیا باقی بماند.


ملی پوش بوسنیایی با بیان این که قراردادی سه ساله با الاهلی به امضا رسانده است مدعی شد ادین ژکو اولین بازیکنی بود که انتقال او به الاهلی و قرار گرفتن در جمع شاگردان برانکو را تبریک گفت وبرای تجربه این چالش او را تشویق کرده است.

 

ساریچ ملی پوش بوسنیایی به الاهلی عربستان پیوست

دیدگاه‌ها