کد خبر : 1624028 | 24 تیر 1398 ساعت 13:43 | 869 بازدید | 0 دیدگاه

آقای مالک! بدون لحظه‌ای غیبت

مرد اول تمرینات اردوی پیش فصل شهرخودرو

فرهاد حمیداوی به عنوان نفر اول حوزه مدیریتی مشهدی ها، در تمامی روزهای تمرینات اردوی پیش فصل شهر خودرو در تهران حضور پیدا کرد.

مرد اول تمرینات اردوی پیش فصل شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حضور مالکان تیم‌های فوتبال در اردوها و تمرینات تیم‌های لیگی، بیشتر در غالبی نمادین و یا مناسبتی شکل می‌گیرد، فرهاد حمیداوی پا به پای سرمربی خود در تمامی جلسات تمرینی شهرخودرو در اردوی تهران و اکثر روزهای مهم اردو در مشهد حاضر شده که پشت گرمی بزرگی برای یحیی گل‌محمدی بوده است.

 

حمیداوی که خود روزی گلر حاضر در اردوهای تیم‌ملی نوجوانان و هم دوره حامد کاویانپور، رسول خطیبی و علی کریمی بوده و سابقه حضور در تیم‌هایی چون شموشک نوشهر و ... را در دوران سرمربیگری اکبر میثاقیان نیز در کارنامه دارد، از به اصطلاح مدیرانی است که سابقه‌ای فراتر از یک عکس با شورت ورزشی دارد که باعث فهم بیشتر او از خواسته‌های بازیکنان و کادر شهرخودرو شده است.

 

نقطه مشترک پایان هر جلسه تمرین شهر خودرو در اردوی تهران، گفتگوی بدون واسطه حمیداوی با سرمربی خود در عرض زمین چمن و شنیدن نقطه نظرات و خواسته‌های او به عنوان سکاندار فنی تیم است که قطعا پشتوانه‌ای مهم برای رسیدگی در لحظه به خواسته‌های یحیی در فصل حساس نقل و انتقالات و تمرینات بدنسازی شهر خودرو است.

 

1419636

 

شاید همین احساس آرامش و انتقال پیام بی‌واسطه در عین رسیدگی دقیق سرآسیایی قائم‌مقام شهرخودرویی‌ها که اتفاقا خود او نیز از بازیکن ارزشمند فوتبال مشهد بوده و به طور منظم پیگیر خواسته‌های کادرفنی و بازیکنان است، باعث این شده که امروز یحیی از تصمیمش برای ماندن و زدن قید حضور در تیم‌ملی امید و بازگشت به پرسپولیس ناراضی نیست.

 

روز گذشته اردوی شهر خودرو در حالی در تهران به پایان رسید که برای یک هفته برپایی اردوی تهران تمامی امکانات و ظرفیت‌های مجموعه شهر خودرو برای سرویس دهی به اردوی تهران یحیی و شاگردانش بسیج شده بود.

 

1419637

دیدگاه‌ها