کد خبر : 1618403 | 28 خرداد 1398 ساعت 13:10 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

شعار علیه عرب و هیئت مدیره؛

زنده از شیخ بهایی؛ تجمع در حمایت از برانکو

هواداران پرسپولیس امروز در مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و خواستار استعفای مدیرعامل، هیئت مدیره و سرپرست باشگاه و تیم شدند.

زنده از شیخ بهایی؛ تجمع در حمایت از برانکو

به گزارش "ورزش سه"، دو روز از خبر قطعی حضور برانکو در الاهلی عربستان می گذرد و هواداران پرسپولیس عصبانی تر از هر زمان دیگری، اخبار باشگاه محبوب خود را پیگیری می کنند. آن ها روز گذشته در مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند اما تجمع امروز آن ها با تعداد بیشتر و شعارهای رادیکالی تر برگزار شده و هدف آن استعفای مدیرعامل، هیئت مدیره و سرپرست است.

 

اکثر حاضران در تجمع با پیراهن پرسپولیس هستند و در بینشان دختران پرسپولیسی نیز دیده می شود. در این تجمع ابتدا طرفداران سرخپوش مخالفت خود با خرید ستاره به جای بازگرداندن برانکو را اعلام کردند و سپس علیه ایرج عرب شعار دادند. اما دامنه این شعارها گسترده تر شد و در ادامه مهدی محمدنبی، محسن خلیلی، پندار خمارلو و... نیز مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار گرفتند.

 

لحظه به لحظه برتعداد تجمع کنندگان اضافه می شود و آن ها قرار گذاشته اند تا فردا نیز این تجمع را ادامه دهند. پرسپولیسی ها چند بار نیز برانکو را تشویق کردند؛ این در حالی است که زمان حضور ایوانکوویچ در عربستان نیز مشخص شده است.

 

نیروهای انتظامی در محل حضور یافته اند و مراقب اوضاع هستند.

 

حضور بوقچی‌های باشگاه پرسپولیس موجب اعتراض بیشتر هواداران پرسپولیس شد. به نظر طرفداران حاضر در تجمع، آن ها قصد دارند که وضعیت را آرام کنند.

 

هواداران پرسپولیس علیه وزیر ورزش، مهدی محمدنبی، ایرج عرب و کاشانی شعارهایی سر دادند.

 

محسن خلیلی وارد جمع هواداران شد اما پرسپولیسی ها به شدت علیه او موضع گرفتند و به همین خاطر نیروی انتظامی خلیلی را به ساختمان باشگاه بازگرداند.

 

یکی از هواداران پرسپولیس با این بنر در تجمع حضور دارد.

 

1413704

 

پرسپولیسی ها با شعار «عرب بیا بیرون» از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستند تا در جمع آن ها حاضر شود. روز گذشته نیز عرب در میان پرسپولیسی ها حضور نیافت و در وزارت ورزش بود.

 

طرفداران پرسپولیس بر علیه وزیر ورزش نیز شعارهایی سر دادند. نیروی انتظامی با بلندگو از آن ها خواست نماینده هایشان را به داخل باشگاه بفرستند که این درخواست با مخالفت هواداران مواجه شد.

 

باوجود گرمای شدید هوا، تجمع قرمزها همچنان ادامه دارد. در لحظه ورود یک خودروی مدل بالا هواداران تصور کردند که راننده ایرج عرب است و به سمت این خودرو هجوم بردند اما شخص مورد نظر مدیرعامل سرخ ها نبود.

 

هم اکنون بیش از 400 پرسپولیسی در محل حضور دارند و علیه تمام مسئولان داخل باشگاه شعار می دهند. آن که دومین روز تجمع خود را سپری می کنند با شعار «اگر برانکو نیاد، هرروز همین بساطه» تجمع را ادامه دادند.

 

 

پس از این که عده ای از حاضران به صورت سازمان یافته در حمایت از سرپرست سابق سرخ ها شعار دادند، هواداران پرسپولیس به شدت علیه آن ها موضع گرفتند و درگیری هایی بین طرفین پیش آمد.

دیدگاه‌ها