کد خبر : 1618695 | 29 خرداد 1398 ساعت 16:20 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

مخالفت رئال با انتقال قرضی خامس به ناپولی

خامس رودریگز پس از جدایی از بایرن به رئال مادرید بازگشته ولی قطعا فصل بعد در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد.

مخالفت رئال با انتقال قرضی خامس به ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کلمبیایی تابستان 2014 به رئال مادرید پیوست و پس از سه سال، به دلیل بی مهری های زیدان ترجیح داد فوتبالش را در تیمی دیگر ادامه دهد. او با قراردادی دو ساله و قرضی به بایرن رفت و در قراردادش، بند خرید دائمی 42 میلیون یورویی وجود داشت.

 

 

1413624

 

 

بایرن برای انتقال خامس، 10 میلیون یورو به رئال پرداخت کرد اما در نهایت حاضر  به فعال کردن بند خرید دائمی او نشد. خامس نیز علاقه ای برای ادامه کار در بایرن نداشت و دو طرف با رضایت به همکاری با یکدیگر پایان دادند.

به این ترتیب خامس باید به رئال برگردد اما او به خوبی می داند که موردنظر زیدان قرار ندارد و رئال نیز از هفته ها پیش در تدارک انتقال او به تیمی دیگر است.

 

 

1410526

 

 

طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، از چند روز پیش، مذاکرات بین رئال و ناپولی برای انتقال خامس شروع شده است. سران ناپولی پیشنهاد پرداخت 10 میلیون یورو برای یک فصل حضور قرضی و گنجاندن بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی را ارائه داده اند اما رئال با این پیشنهاد مخالفت کرده است. سران باشگاه مادریدی قصد دارند خامس را به صورت قطعی واگذار کنند و علاقه ای به انتقال قرضی، ولو با بند خرید دائمی ندارند.

اکنون باید دید که در نهایت کدام طرف می تواند نظر خود را به دیگری تحمیل کند و سرنوشت خامس چه خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها