کد خبر : 1618185 | 27 خرداد 1398 ساعت 11:03 | 907 بازدید | 0 دیدگاه

با مساعدت مدیر کل؛ نساجی به قائمشهر برمی گردد

به نظر می رسد در روزهای آتی آرامش به نساجی برگردد و این تیم برای حضور شایسته در فصل جدید بازی های تمرینات خود را استارت بزند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گلایه مالکان باشگاه نساجی که به حق بود این بود که در قا ئمشهر امکانات کافی در اختیار تیم قرار نمی گیرد و به همین بهانه باشگاه نساجی مجبور شد تمرینات خود را به تهران منتقل کند، اما با دستور مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران منبعد استادیوم شهید وطنی قائشمهر در اختیار باشگاه نساجی قرار می گیرد تا این تیم دغدغه ای برای تمرین در قا ئمشهر نداشته باشد و رفته رفته مهیای بازگشت به شهر شود.

 

استاندار مازندران هم چند هفته پیش نشستی با دو مالک باشگاه نساجی داشت و به آنها قول مساعد در زمینه حمایت معنوی از تیم داد و اذعان داشت که با بازگشت نساجی به قائشمهر تدبیری اتخاذ خواهد کرد که امکانات تمرین و مسابقه در قائمشهر در اختیار تیم نساجی قرار گیرد. قرار است در روزهای پیش رو سرمربی جدید تیم معرفی شود و تمرینات تیم از شنبه آینده در قائمشهر آغاز شود. مهدی تارتار، رضا مهاجری و محمود فکری گزینه های تیم نساجی برای حضور در راس کادر فنی این تیم بودند که محمود فکری به تازگی با تیم دسته اولی آلومینیوم اراک قرارداد بسته است و به نظر می رسد در یکی دو روز آینده سرمربی تیم نساجی از بین مهدی تارتار و رضا مهاجری مشخص شود.

 

گفتنی است چند روز پیش برخی از طرفداران نساجی جلوی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تجمع کردند که در یک اقدام جالب مدیر کل ورزش و جوانان استان آنها را به حضور پذیرفت و در اتاق جلسات دقایقی برای طرفداران نساجی صحبت کرد و گفت دولت به آنها اجازه هزینه برای تیم نساجی را نمی دهد اما هر گونه حمایت معنوی و اجرایی که لازم باشد از تیم نساجی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها