کد خبر : 1616586 | 19 خرداد 1398 ساعت 13:29 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس زورگ:

هدایت آلمان به جای یواخیم لوو، عجیب بود

مارکوس زورگ، دستیار سرمربی تیم ملی آلمان که دیشب در غیاب یواخیم لوو هدایت ژرمنها را به عهده داشت می‌گوید تجربه هدایت تیم ملی آلمان برایش تجربه عجیبی بوده.

هدایت آلمان به جای یواخیم لوو، عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در رقابتهای انتخابی یورو2020 تیم ملی آلمان به مصاف بلاروس رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. ولی در غیاب یواخیم لوو که به دلیل مشکل سلامتی در بیمارستان بستری است، دستیار او مارکوس زورگ در این بازی روی نیمکت تیم ملی هدایت مانشافت را به عهده داشت.

 

مارکوس زورگ بعد از بازی از تجربه خود در هدایت تیم ملی آلمان به عنوان تجربه‌ای عجیب یاد کرد و گفت:" اینکه بعد از مدتها دستیاری یواخیم لوو، هدایت تیم ملی را به عهده داشته باشم تجربه عجیبی بود. مدام باید به موبایلم نگاه می‌کردم که ببینم کسی برایم پیام فرستاده یا نه".

 

1411846

 

دستیار سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه گفت:" پیروزی در این بازی برای ما لازم بود و موفق شدیم به این هدف برسیم. غلبه بر مشکلات موجود و پیروزی در این بازی برای من خیلی مهم بود. بچه‌ها باید از تمام توان‌شان استفاده می‌کردند و در این بازی واقعا عملکرد عالی‌ای داشتند".

 

زورگ در ادامه صحبتهایش گفت:" ما مجبور بودیم با حریفی مقابله کنیم که دفاع عمقی را در دستور کارش قرار داده بود ولی رویهم‌رفته بازی خوبی بود. هدف ما این بود که مالکیت توپ را سریع بدست آورده و خودمان را به دروازه حریف برسانیم و همین نقشه را هم پیاده کردیم".

 

دیدگاه‌ها