کد خبر : 1617235 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:37 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دشان:

امباپه از همان مشکل پوگبا رنج می برد

پس از انجام دو بازی ضعیف در ترکیب تیم ملی فرانسه، کیلیان امباپه مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفت.

امباپه از همان مشکل پوگبا رنج می برد

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر بولیوی و ترکیه برای کیلیان امباپه تبدیل به یک کابوس شد. ستاره فرانسوی که انتظارات زیادی از او می رود، مورد شدیدترین انتقادها قرار گرفت اما شب گذشته برابر آندورا موفق به گلزنی شد و توانست در 20 سالگی به رکورد 100 گل در دوران فوتبالش برسد.

امباپه هر ساله به کانون شایعات نقل و انتقالاتی بدل می شود و امسال هم بحث بر سر انتقال احتمالی او به رئال مادرید مطرح شده است.

 

 

1412528

 

 

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در مورد حواشی اخیر امباپه گفت:« ببینید، امباپه اولین کسی است که پس از ارائه یک بازی ضعیف از خودش ناراحت می شود. اگر او در یک بازی بد ظاهر می شود، عامدانه نیست. این فوتبال است و نمی توان همیشه درخشان ظاهر شد.

به نظر من او از همان مشکل پل پوگبا رنج می برد. همان مشکلی که او برای ماه ها و سال ها با آن روبرو بود. از هر دوی این بازیکنان انتظارات زیادی می رود و گاهی از لحاظ ذهنی به مشکل می خورند. امباپه فصلی طولانی را پشت سر گذاشت و معتقدم یک فصل خوب و درخشان برایش رقم خورد. شنبه برابر ترکیه خوب نبود ولی هیچ بازیکنی در حد خودش ظاهر نشد.

هر زمان به امباپه نیاز باشد، او حاضر است و همیشه در خدمت تیم است. مقابل آندورا در سمت چپ بازی کرد و می تواند در هر نقطه ای از زمین به میدان برود.»

 

دیدگاه‌ها