کد خبر : 1615948 | 16 خرداد 1398 ساعت 04:23 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: هری کین در فینال آماده نبود

ویرژیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، در مورد احتمال رویارویی با هری کین در بازی امشب صحبت کرد.

فن دایک: هری کین در فینال آماده نبود

 

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم های ملی هلند و انگلیس در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا به مصاف هم خواهند رفت و فن دایک که چند روز قبل در فینال لیگ قهرمانان مقابل هری کین نمایش خوبی نشان داده و موفق به مهار این مهاجم انگلیسی شد، اعتراف کرد هری کین در آن دیدار هنوز به مرز کامل آمادگی نرسیده بوده و در حال حاضر وی بهترین مهاجم برای تیم ملی انگلیس است.

 

1411006

 

فن دایک گفت: "هری کین یک مهاجم فوق العاده و البته یکی از بهترین مهاجمان فوتبال انگلیس است که بهترین انتخاب برای خط حمله تیم ملی این کشور به شمار می آید. اما نباید فراموش کرد وقتی یک بازیکن از نظر فیزیکی آماده نباشد، از نظر ذهنی نیز دچار مشکل خواهد شد. من حدس می زدم هری کین در فینال لیگ قهرمانان بازی کند اما او به دلیل مصدومیت به طور کامل آماده نبود. من نمی دانم که آیا هری کین در دیدار مقابل تیم ملی هلند در ترکیب قرار خواهد گرفت یا خیر، اما اگر هری کین بتواند بازی کند باید دید چگونه شرایط را مدیریت خواهد کرد.

 

امشب بازیکنان تیم ملی انگلیس با تمام انگیزه بازی خواهند کرد زیرا آنها قصد دارند توانایی های خود را به اثبات برسانند. من نیز بعد از شکست فینال لیگ قهرمانان فصل قبل احساس بسیار بدی داشتم زیرا فراموش کردن چنین شکست هایی آسان نیست."

دیدگاه‌ها