کد خبر : 1614654 | 09 خرداد 1398 ساعت 01:41 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین حسرت زندگی‌ام را خوردم؛

نیازمند: توپ به ۲ نفر خورد و گل شد

دروازه‌بان سپاهان می‌گوید شوت نوراللهی با پای محمدی و یزدانی برخورد کرده و تبدیل به گل شده است.

نیازمند: توپ به ۲ نفر خورد و گل شد

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند پس از شکست سپاهان برابر پرسپولیس، درباره بازی خوب خود گفت: دوست داشتم عملکردم همراه با برد تیمم باشد ولی این اتفاق نیفتاد ولی متاسفانه نشد؛ حداقل شایسته کسب یک جام در پایان فصل بودیم؛ جز حسرت چیزی برای ما باقی نمانده است.

 

او درباره باشگاه سال آینده‌اش اظهار کرد: یک سال دیگر قرارداد دارم و در سپاهان هستم.

دروازه‌بان سپاهان درخصوص صحنه منجر به گل پرسپولیس ابراز کرد: توپ بی‌جانی بود ولی در مسیر یک بار به پای مهرداد(محمدی) و در ادامه به پای سیاوش(ِیزدانی) برخورد کرد، دو بار تغییر مسیر داد و تبدیل به گل شد.

نیازمند درمورد ضربه سری که در دقایق پایانی زد و بیرانوند توپ را گرفت، عنوان کرد: بزرگترین حسرت زندگی‌ام ضربه سری بود که زدم؛ آن توپ می‌توانست بازی را از این رو به آن رو کند ولی متاسفانه تبدیل به گل نشد.

 

او با اشاره به اینکه داوری تحت الشعاع بازی قبلی تیمش با پرسپولیس بود، گفت: حواشی زیادی اتفاق افتاد و پیش‌بینی می‌کردیم همین مسائل پیش بیاید؛ حواشی بازی زیاد بود؛ متوجه نشدم چرا کی‌روش اخراج شد؛ همان کرنری که برای پرسپولیس گرفته شد، اعتراض بازیکن ما را به همراه داشت و ایران‌پوریان کارت قرمز گرفت؛ توپ به اوت رفت ولی داور اعلام کرد کرنر است؛ محمد ایران پوریان سر این صحنه اخراج شد.

دروازه‌بان سپاهان یادآور شد: در وقت‌های اضافه ۹ نفره شدیم و پرسپولیس آنقدر فشار آورد و در نهایت گل زد.

 

نیازمند درمورد صحبتی که ایران‌پوریان در صحنه منجر به دریافت کارت قرمز با داور داشته است، گفت: ایران‌پوریان را به خوبی می‌شناسم و دیدم که فقط یک اعتراض ساده کرد؛ فکر می‌کنم داور هم نمی‌دانست ایران‌پوریان یک کارت دارد چون بعد از آنکه متوجه شد اخطار داشته، به او کارت قرمز نشان داد.

دیدگاه‌ها