کد خبر : 1615658 | 13 خرداد 1398 ساعت 22:49 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

علیرغم تکذیب فیورنتینا؛

رقابت یوونتوس و اینتر برای خرید پدیده ایتالیایی

فدریکو کیه زا، پدیده ایتالیایی فیورنتینا، مورد توجه دو باشگاه اینتر و یوونتوس قرار گرفته است.

رقابت یوونتوس و اینتر برای خرید پدیده ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، اینتر چند روز قبل خبر انتصاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید خود را منتشر کرد و به نظر می رسد مائوریتسیو ساری نیز به زودی مسئول فنی یوونتوس خواهد شد و نام یک بازیکن در لیست خرید هر دو سرمربی مشترک است؛ فدریکو کیه زا.

 

فدریکو کیه زا در فصول اخیر نمایش بسیار خوبی در ترکیب فیورنتینا داشته و گزینه مورد علاقه کونته برای خط حمله نراتزوری به حساب می آید. با توجه به احتمال فراوان جدایی مائورو ایکاردی، اینتر به دنبال یک نام مهم برای تقویت بخش هجومی خود خواهد بود و فدریکو کیه زا می تواند مهم ترین خرید تابستانی اینتر لقب گیرد.

 

1410624

 

اما نراتزوری کار آسانی برای خرید کیه زا ندارد زیرا یوونتوس نیز مدت هاست شرایط خرید کیه زا را در نظر گرفته و پاول ندود از چند ماه قبل برای خرید این بازیکن جوان پیشقدم شده و حالا ستاره فیورنتینا، احتمالا مهم ترین عامل رقابت در بازار نقل و انتقالات تابستانی بین یوونتوس و اینتر خواهد بود.

 

کیه زا مدتی قبل پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده و اعلام کرده می خواهد در ایتالیا به فوتبال خود ادامه دهد. اما علیرغم تکذیب احتمال فروش او توسط فیورنتینا در ساعات اخیر و انتشار بیانیه ای در این رابطه، به نظر می رسد یکی از بین اینتر یا یوونتوس مقصد بعدی او خواهد بود.

دیدگاه‌ها