کد خبر : 1620149 | 05 تیر 1398 ساعت 15:40 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

کروس زمان بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال قصد ندارد پس از 33 سالگی به فوتبال ادامه دهد.

کروس زمان بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس تابستان 2014 و پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم ملی آلمان به رئال مادرید پیوست. او در 5 سال گذشته توانسته سه بار با رئال عنوان قهرمانی اروپا را کسب کند و اخیرا نیز قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد. کروس که اکنون 29 ساله است، در زمان اتمام قراردادش 33 ساله خواهد بود و قصد دارد در همین سن به فوتبالش خاتمه دهد.

 

 

1415373

 

 

کروس در مصاحبه با بیلد گفت:« انتقال به رئال بیش از حد تصورم مطلوب بود و بهتر از این نمی توانست برای من اتفاق بیفتد. از بازی در رئال و زندگی در مادرید راضی تر از همیشه هستم و اخیرا نیز قراردادم را تمدید کردم. می خواهم در رئال و در 33 سالگی بازنشسته شوم و فکر می کنم زمان خوبی برای خداحافظی از فوتبال باشد. من از آن دسته بازیکنانی نیستم که بخواهم به فوتبالم در آمریکا، قطر یا چین پایان دهم.»

 

کروس ادامه داد:« فوتبال ملی من شاید زودتر هم به اتمام برسد. قطعا در یورو 2024 آلمان من در تیم ملی حضور نخواهم داشت و امیدوارم در یورو 2020 بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. افسوس که بواتنگ، هوملس و توماس مولر که بسیار به هم نزدیک بودیم، الان در تیم ملی جایی ندارند. متاسفانه دوران فوتبال برای هر بازیکنی محدود است؛ چه در سطح ملی و چه باشگاهی.»

 

 

دیدگاه‌ها